Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@22:52:33 GMT

دوناروما در یکقدمی تست‌های پزشکی پاری‌‌سن‌ژرمن

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۶۵۶۸

دوناروما در یکقدمی تست‌های پزشکی پاری‌‌سن‌ژرمن

دروازه‌بان چند فصل اخیر تیم فوتبال میلان تا پیوستن رسمی به پاری‌سن‌ژرمن فاصله چندانی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان‌لوئیجی دوناروما که جدایی‌اش از میلان قطعی شده، در آستانه عقد قرارداد با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرار داد. بر اساس گزارش شبکه‌های تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» و «اسپورت ایتالیا»؛ مینو رایولا مدیر برنامه‌های این دروازه‌بان ایتالیایی در تمامی زمینه با پاری‌سن‌ژرمن به توافق رسیده است و انتظار می‌رود امروز (شنبه) یا فردا (یکشنبه) دوناروما در اردوی تیم ملی فوتبال ایتالیا تست‌های پزشکی PSG را پشت‌سر و بگذارد و سپس آماده عقد قرارداد رسمی با این باشگاه فرانسوی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان‌‌لوئیجی دونارومای 22 ساله که در برتری 3 بر صفر شب گذشته (جمعه) تیم ملی فوتبال ایتالیا مقابل ترکیه در بازی افتتاحیه شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا در درون دروازه آتزوری بود و دروازه‌اش را بسته نگه داشت، پیش از این بحث پیوستنش به یوونتوس و بارسلونا هم مطرح بود، اما پاری‌سن‌ژرمن حالا در جذب او دست برتر را دارد.

واینالدوم رسماً به پاری‌سن‌ژرمن پیوست

پائولو مالدینی مدیر ورزشی باشگاه میلان اخیراً اعلام کرد که جان لوئیجی دوناروما با پایان قرارداد فعلی‌اش (در پایان ماه ژوئن) به‌عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک خواهد کرد. عدم توافق مینو رایولا مدیربرنامه‌های دوناروما با پیشنهاد هشت میلیون یورویی میلان به‌عنوان حقوق سالانه برای این دروازه‌بان ایتالیایی و مخالفت باشگاه برای پرداخت حق کمیسیون هنگفت موردنظر این مدیر برنامه هلندی، در نهایت منجر به عدم تمدید قرارداد مابین دو طرف شد.

مدیران باشگاه میلان که از حفظ دوناروما ناامید شده‌ بودند، مایک ماینیان را با قراردادی پنج ساله از لیل به خدمت گرفتند تا به نوعی او را جانشین این دروازه‌بان ایتالیایی کنند. این دروازه‌بان فرانسوی در قهرمانی لیل در رقابت‌های فصل اخیر لوشامپیونه فرانسه نقش پررنگی داشت.

دونارومای 22 ساله که محصول آکادمی باشگاه میلان است، در ماه اکتبر 2015 و در سن 16 سالگی اولین بازی‌اش را برای روسونری در سری A انجام داد و در ادامه در 251 بازی از رقابت‌های مختلف درون دروازه این تیم ایستاد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایتالیا پاری سن ژرمن میلان دوناروما تیم ملی فوتبال ایتالیا پاری سن ژرمن میلان دوناروما دروازه بان پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم

هدف بزرگ لوچو کسب چهارگانه و تاریخ‌سازی با پی‌اس‌جی است.

طرفداری | لوئیز انریکه انگیزه بالایی برای فتح تمام جام‌های ممکن فصل با پاری سن ژرمن دارد.

به گزارش اکیپ، با وجود انتقادات در طول فصل، اکنون پاری سن ژرمن تحت هدایت لوئیز انریکه در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. پی‌اس‌جی که پیش‌تر قهرمان سوپرجام فرانسه شده بود، به فینال جام حذفی رسیده، با اختلاف 11 امتیازی نسبت به موناکو در صدر جدول لیگ 1 قرار گرفته و از همه مهم‌تر به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده‌است. بعید است پاری سن ژرمن کار سختی در کسب دو جام داخلی باقی مانده داشته باشد و چالش اصلی، قهرمانی باشگاه فرانسوی برای اولین‌بار در لیگ قهرمانان اروپا است.

لوئیز انریکه که در فصل 15-2014 بارسلونا برای دومین‌بار فاتح سه گانه کرد، انگیزه زیادی برای تکرار این دستاورد تاریخی با پاری سن ژرمن دارد. ال لوچو در کنفرانس قبل از بازی با لوریان گفت؟

چهارگانه؟ بله، ما در مورد آن صحبت می‌کنیم. این یک انگیزه‌است. این راهی است تا تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن و تاریخ شهر پاریس را بنویسیم. می‌دانیم که این کار آسانی نخواهد بود، اما به خودمان ایمان داریم. ما یک تیم باورنکردنی داریم و می‌توانیم به هر چیزی دست پیدا کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)
  • گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)
  • گل به خودی ماتیچ مقابل پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-0 لیون)