Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@23:07:30 GMT

دست رد سنگربان پرسپولیسی به استقلالی‌ها؟

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۶۶۴۵

دست رد سنگربان پرسپولیسی به استقلالی‌ها؟

خبرورزشی – در فصل بیستم لیگ‌برتر رشید مظاهری و سیدحسین حسینی دو سنگربان استقلال هستند، اما از زمان حضور فرهاد مجیدی و دستیارانش به مظاهری فرصت بیشتری برای حضور در میدان داده شده است. از سوی دیگر احتمال پایان همکاری حسینی با آبی‌پوشان در انتهای فصل جاری وجود دارد؛ چرا که حسینی علاقه‌مند است در ترکیب اصلی قرار بگیرد و از طرفی در پایان فصل، قراردادش به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط مظاهری، احتمال زیاد وی در فصل آینده هم سنگربان اصلی استقلال خواهد بود.

در این میان گمانه‌‎زنی‌های وجود داشت که سوشا مکانی دروازه‌بان سابق پرسپولیس که با پست‌هایش اخیراً حسابی خبرساز شده و از تمایل قدیمی‌اش به تیم فوتبال استقلال پرده برداشته بود، راهی تیم آبی‌پوش پایتخت خواهد شد.  از سوی دیگر مکانی به خاطر مطالبتش اختلاف زیادی با پرسپولیسی‌ها پیدا کرده و در حال حاضر رابطه خوبی با هواداران استقلال دارد.

در همین راستا یکی از نزدیکان سوشا مکانی، اظهار داشت: مکانی در کشور نروژ به صورت ارزی حقوق دریافت می‌کند و آرامش زیادی دارد. با این شرایط بعید می‌دانم حاضر شود به لیگ ایران برگردد و به بازی خود در نروژ ادامه خواهد داد؛ مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال سوشا مکانی استقلال سوشا مکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ما خیلی دیر به آن خودباوری رسید و اگر می‌توانستیم از ابتدا بازی خودمان را ارائه بدهیم، شاید حتی با تعداد گل زیاد می‌توانستیم بازی را برنده شویم. ولی استقلال تیم بزرگی است و مقابل آنها اگر غفلت کنید دروازه شما باز می شود. دیدید که روی سه مورد بی‌تجربگی، سه گل خوردیم که متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

او در خصوص جو ورزشگاه و اثر آن روی بازیکنان شمس آذر نیز پاسخ داد: این مسئله درست است. تمام بازیکنان ما با انگیزه و جوان هستند و خیلی کم در این استادیوم بازی کرده‌اند که همین باعث شد تا جو استادیوم روی کیفیت ما تاثیر بگذارد. به نظر من این اتفاق طبیعی است. به تیم خوب استقلال تبریک می‌گویم. ما نیز تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا فصل را با رتبه خوبی در جدول به پایان برسانیم.

ستاره شمس آذر در مورد اینکه در نیم فصل از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت، اظهار داشت: من از پرسپولیس پیشنهادی نداشتم ولی از استقلال داشتم.

وی در مورد اینکه آیا در شمس آذر می ماند یا خیر، گفت: به شرایط بستگی دارد. هر بازیکنی به دنبال پیشرفت است و برای سال آینده بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

گودرزی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا خودش طرفدار استقلال است یا نه، گفت: بله همینطور است.

دیگر خبرها

  • ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت
  • صحنه‌ای نادر در بازی استقلال با شمس‌آذر | تماشاگران استقلالی چرا این کار را کردند؟
  • چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها/ سیدحسین حسینی نقره داغ شد
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس