Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروان سلمان حاجتی رئیس پلیس راهور شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به آمادگی برای پوشش ترافیکی ایام انتخابات در شهرستان گفت: همکاران ما با هرگونه توقف غیرمجاز و نامناسب مقابل ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها که باعث سدمعبر و کندی تردد برای دیگر خودرو‌ها و مردم شود، برخورد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هدف از این اقدام را سهولت در تردد شهروندان و خودرو‌ها و جلوگیری از ایجاد ترافیک عنوان کرد و افزود: از عموم مردم شادگان برای حضور در انتخابات و تعیین آینده شهر و کشور دعوت می‌کنیم، ضمن اینکه نامزد‌ها و مسئولان ستاد‌های انتخاباتی باید از ایجاد سد معبر و اختلال در عبور و مرور مردم خودداری کنند تا ضمن احترام به قانون باعث ایجاد مزاحمت برای دیگران نشوند.

سروان حاجتی در پایان از رانندگان خواست همکاری لازم با کارکنان پلیس راهور به منظور برقراری نظم در عبور و مرور و همچنین ایمنی تردد‌ها در زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات داشته باشند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور به صورت همزمان از ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۲ بامداد با مجوز وزارت کشور و با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد انتخاباتی محدودیت ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند درصد مردم در تعطیلات عید فطر با خودرو مسافرت رفتند؟

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور فخاران رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور، گفت: ترددهای بین استانی از روز قبل از عید سعید فطر (۲۰ فروردین) تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه، به ۸ میلیون و ۷۶۵ هزار تردد رسید. این آمار نسبت به تعطیلات عید فطر سال ۱۴۰۲، حدود ۶ درصد کاهش و نسبت به همین ایام در سال ۱۴۰۱، حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: استان‌های ایلام، یزد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان، بیشترین افزایش تردد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته (تعطیلات عید فطر) به خود اختصاص دادند.

فخاران با اشاره به این‌که بیش از ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار پلاک ثبت شده است، اظهار کرد: از این تعداد حدود ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار پلاک شخصی بود که مجموعاً ۱۷۲ هزار خودرو مربوط به حمل‌ونقل عمومی در این ایام، بین استان‌ها تردد کرده و حدود یک میلیون و ۶۷۰ هزار مسافر را در تعطیلات عید فطر جابجا کرده‌اند.

کد خبر 6077033 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • تکذیب ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور
  • ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور؟
  • شرکت فرودگاه‌ ها: تکذیب ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور
  • ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور تکذیب شد
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • چند درصد مردم در تعطیلات عید فطر با خودرو مسافرت رفتند؟
  • انتخابات دوره هفتم نظام صنفی رایانه‌ای ، رو به بهبود یا افول؟