Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@11:36:59 GMT

انتخابات فرصتی برای تحول و عبور از این روزهای سخت است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۶۶۹۴

انتخابات فرصتی برای تحول و عبور از این روزهای سخت است

ایسنا/ایلام احزاب و تشکل‌های عضو شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام در حمایت از کاندیداتوری آیت‌الله دکتر سید ابرهیم رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

در مقطعی از تاریخ کشورمان به سر می‌بریم که در آن بحمدالله فرصتی فراهم شده است تا با حضور گسترده مردم در صحنه‌ها، ساز و کارهای مناسب برای رفع مشکلات کشور و بازگشتِ چرخِ سازمانهای مختلفِ اداری، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به مسیرِ نظام رشد و توسعۀ کشور فراهم گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گرچه سوء تدیبرها و رفتار ساده‌انگارانه و مسئولیت‌ناپذیر، ناشی از برخی دولت‌ها و کارگزاران، عرصه را به سختی بر مردم کشورمان تنگ کرده است، اما به نظر می‌رسد، عاقلانه‌ترین راه در این زمینه به جای قهرکردن با امر مشارکتِ اجتماعی حضور در عرصه و حمایت از نگرشی مدیریتی است که بارها و در مراحل مختلف، در طول تاریخ معاصر کشورمان کارآمدی، اخلاص و نظامِ برنامه‌ریزیِ خود را برای تحقق آرمانهای ملی و مذهبی نشان داده است.
مردم بزرگ ایلام
روحیه تلاش و امیدواری برای عبور از این روزهای سخت،  در کنار اتحاد و همدلی، ‌می‌تواند کوههای مشکلات را جابجا و از سرِ راه تعالیِ جامعه بردارد. امید است این بار نیز با حضوری آگاهانه در انتخاباتِ ریاست جمهوری و حمایت از کاندیداتوری آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی بار دیگر با نقش‌آفرینیِ خود جامعه را در عبور از این مراحل دشوار  مساعدت نمائید.
 انشاءالله و با یاری خداوند و تحقق ارادۀ مردم،  با شکل‌گیری یک دولت مردمی و کارآمد در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ شاهد آینده‌ای روشن برای آحاد ملت و کشور بزرگمان باشیم.
احزاب و تشکل‌های عضو شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام
۲۱/خرداد/۱۴۰۰
حزب موتلفه اسلامی -  دکتر نصرت‌الله‌حیدری
جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی- سردار منتظری
 جامعه اسلامی فرهنگیان-  شریفی‌فر
جامعه اسلامی مهندسین -خدابخش داوودی‌نصر
جامعه اسلامی کارمندان -  سیدخلیل سجادی
جامعه زینب(س) - الیاس پوریان
جمعیت پیروان حضرت زینب(س)خانم لطفی
حزب اسلامی ایران زمین - دکتر یونس  احمدی
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی -آقای رضائی
جامعه اسلامی اصناف و بازاریان- آقای پیری
کانون هم اندیشی یاران انقلاب اسلامی استان ایلام- دکتر منصوریان

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه ایلام انتخابات ۱۴۰۰ سيدابراهيم رئيسي انقلاب اسلامی جامعه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶ فروردین یوم الله جدید در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است

ایسنا/تهران مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان پاکدشت در حمایت از پاسخ طوفانی سپاه پاسداران به جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی با حضور چشمگیر در تجمع باشکوهی به میدان آزادگان آمده و شعار ضد صهیونیستی سر دادند.

مردم شهید پرور شهرستان پاکدشت عصر ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با حضور در میدان آزادگان به شکرانه پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم اشغالگر قدس، خواستار دفاع از موازین خود در برابر اسرائیل شدند.

حجت السلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: اجتماع باشکوه مردم انقلابی، بصیر، آگاه، متدین و شهید پرور همیشه در صحنه در تحقق وعده‌های انقلاب بوده است که به دنبال شرارت‌های وحشیانه رژیم کودک کش و ضد بشری صهیونیستی پاسخ محکم داده شد.

وی بیان کرد: ۲۶ فروردین را به عنوان یوم الله جدید در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و در تاریخ شکست‌های پی در پی آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی ثبت خواهیم کرد.

جوکار ادامه داد: در ۵۰ ساله اخیر کسی جرأت نکرده بود به طور مستقیم به سرزمین‌های اشغالی و رژیم غاصب صهیونیستی حمله کند و برای اولین بار، پرحجم ترین آتش موشکی با ده‌ها موشک بالستیک و پرحجم‌ترین حمله پهپادی صورت گرفت که در طول تاریخ بشر بی سابقه است.

جوکار گفت: در دنیا هشت رادار ضد موشک بالستیک وجود دارد یکی در ترکیه است یکی در سرزمین‌های اشغالی و ۶ رادار در آمریکا است. ولی جمهوری اسلامی امروز این رادارهای ضد موشک بالستیک را درهم شکست.

این مسئول در ادامه بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران برخلاف رژیم صهیونیستی و آمریکای جانیتکار هیچ گاه به دنبال کشتن انسان‌ها نبوده است.

وی با بیان اینکه این همه موشک‌ها و پهپاد چند نفر کشته داده است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی موشک‌ها را نقطه زن انتخاب کرده و حتی یک غیر نظامی و حتی مناطق مسکونی را مورد هدف قرار نداده است.

امام جمعه پاکدشت اظهار داشت: موشک‌ها، در این زمان به برکت خون طهرانی مقدم ها و سایر شهدای هسته‌ای است.

جوکار در پایان گفت: امروز روز طهرانی مقدم است. امروز روز شهید سلیمانی است. امروز روز همه شهدای غزه و فلسطین و راه آزادی قدس شریف است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین گفت‌و‌گوی تلفنی وزرای خارجه ایران و آلمان در روزهای اخیر/ امیرعبداللهیان: هدف جمهوری اسلامی ایران هشدار به رژیم اسراییل برای تفهیم پیامدهای ناشی از عبور از خطوط قرمز است
  • حجاب سلامت هر جامعه را تضمین می‌کند
  • ۲۶ فروردین یوم الله جدید در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است
  • قدردانی جامعه ورزش و جوانان از غیور مردان نیرو‌های مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی
  • قدردانی جامعه ورزش از نیروهای مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران
  • قدردانی جامعه ورزش و جوانان از غیور مردان نیروهای مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • تجمع قمی‌ها در حرم حضرت معصومه در حمایت از عملیات سپاه
  • هفته سلامت فرصتی بری معرفی خدمات سلامت
  • برگزاری چهار معارفه جدید در بانک ملی ایران