Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:05:43 GMT

هوای زنجان خنک می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۶۷۶۲

هوای زنجان خنک می شود

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف بوده و بارشی پیش بینی نمی‌شود. ت

وی از مه آلود بودن برخی از مناطق طارم طی چند روز آینده خبر داد و اظهار کرد: همچنین از امروز وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد که در این میان به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه کاره، درختان فرسوده و تاسیسات شهری تردد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: دمای هوای استان از اواخر روز یکشنبه روند کاهشی داشته و هوا خنک می‌شود.

رحمان نیا تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته زنجان با دمای ۹ درجه سانتی گراد جزو مراکز خنک در سطح کشور بوده است.

وی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۸ درجه سانتی گراد است که نسبت به روز گذشته دو درجه سانتی گراد گرم‌تر شده است.

کد خبر 5232450

منبع: مهر

کلیدواژه: دمای هوا هواشناسی زنجان انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها ایلام انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد

به گزارش جام جم آنلاین،بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر آن است که از امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) روند افزایش دمای هوا در سطح استان آغاز شده و انتظار می رود تا روز یکشنبه هفته آینده (۲ اردیبهشت) در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

همچنین طی این مدت در بعدازظهر و عصر روزهای جمعه تا شنبه هفته آینده، در مناطق مرکزی و جنوبی استان بدلیل شرایط فصلی و محلی، رگبار موقت باران احتمال می‌رود. 

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • پیش‌بینی هوای آخر هفته تهران
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود