Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سرهنگ بهزاد عبدیان» روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: افرادی واحد آپارتمان و زمین خود را برای فروش در سایت دیوار قرار داده بودند، پس از معامله و به نام زدن سند ملک، خریدار متوجه جعلی بودن چک رمز دار از طریق بانک شد و مراتب را به پلیس طی شکایتی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت، ادامه داد: معامله معمولا در روزهای پنجشنبه بین ساعات ۱۱ تا ۱۲ انجام می شد و با پی گیری انجام شده، چهار نفر متهم دراین پرونده کلاهبرداری ملکی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به نحوه کلاهبرداری، توضیح داد: متهمین چک رمز دار جعلی را از شخصی در تهران به مبلغ ۸۰ میلیون ریال خریداری کرده و پس از توافق با صاحب آگهی که ملک خود را در فضای مجازی (دیوار) قرار داده بود، آخر هفته برای تنظیم سند قرار گذاشتند.

عبدیان ادامه داد: این افراد با اجاره کارت ملی از افراد معتاد، سندملک را به نام آنها زده و سپس ملک را با چک رمز دار تقلبی به فرد دیگری فروخته و هزینه فروش را از صرافی دلار خریداری کردند و به گمان خود هیچ ردی بر جای نگذاشتند.

وی ادامه داد: با پی گیری پلیس آگاهی، باند کلاهبرداران پس از شناسایی، منهدم و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

۵۰۰ گرم تریاک در بومهن کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده با محوریت شناسایی و دستگیری عاملان توزیع کننده مواد مخدر ، ۵۰۰ گرم تریاک از یک نفر توزیع کننده مواد مخدر در بومهن توسط ماموران کلانتری ۱۲ بومهن کشف و ضبط شد.

عبدیان گفت: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و متهم پرونده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 عاملان تیراندازی در پردیس در کمتر از دو ساعت دستگیر شدند

این مقام انتظامی  از دستگیری عاملان تیراندازی طی یک عملیات هدفمند پلیسی خبر داد. و اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد تیراندازی در شب گذشته در یکی از خیابان های شهر بومهن بلافاصله ،تیمی ویژه از ماموران به محل اعزام شدند.

عبدیان ادامه داد: پس از حضور ماموران مشخص شد یکدستگاه خودرو پراید با چند نفر سرنشین با سلاح کلت کمری اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده در مرحله اول هویت متهمان شناسایی و محل اختفای در کمتر از دو ساعت کشف شد و پس از هماهنگی با مرجع قضائی ۶ نفر از متهمان در عملیاتی ضربتی در مخفیگاه  غافلگیر و دستگیر  شدند و تعداد ۱۰ قبضه قمه نیزکشف وضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه متهمان دستگیر شده دارای سابقه شرارت هستند، توضیح داد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود از این اقدام هنجارشکنانه برهم زدن نظم و آرامش واختلافات قبلی با شاکی عنوان کردند.

عبدیان با اعلام اینکه متهمان این پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: پلیس قاطعانه و با اقتدار با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می کند و هرگز اجازه نخواهد داد که افراد قانون گریز امنیت عمومی و آرامش جامعه را به مخاطره بیندازند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قراردارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس مواد مخدر کلاهبرداری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس مواد مخدر کلاهبرداری شهرستان پردیس مواد مخدر کلاهبرداری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهرستان پردیس مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش

سرهنگ محمد محمدی نسب گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر به منظور افزایش احساس امنیت برای شهروندان و سالم سازی محیط از معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان اجرا شد.

او می‌گوید: در راستای اجرای این طرح ماموران پلیس ۲۳ نفر معتاد متجاهر از سطح شهر را جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان