Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:35:38 GMT

فیلم / مهمترین اخبار استان اصفهان در هفته گذشته

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۶۸۷۳

فیلم / مهمترین اخبار استان اصفهان در هفته گذشته

‍‍‍‍‍‍

دریافت 15 MB

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان كاداستر اصفهان تصفیه آب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ویروس کرونا انتخابات ۱۴۰۰ شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان كاداستر اصفهان تصفیه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف آتالانتا رفت و با نتیجه 1-0 برنده شد اما از دور رقابت‌ها کنار رفت.

لیورپول در بازی رفت به میزبانی ورزشگاه آنفیلد با نتیجه 3-0 شکست خورده بود و برد امشب به آن‌ها کمک نکرد تا به دور بعدی صعود کنند.

تیم تحت هدایت یورگن کلوپ امید زیادی داشت تا در آخرین فصل حضور این مربی بتواند به یک جام اروپایی دست پیدا کند اما با شکست مقابله تیم ایتالیایی از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ویرژیل فن دایک پس از بازی گفت:"به آتالانتا تبریک می‌گویم. هفته گذشته صدمه زیادی دیدیم. ما بسیار ضعیفی بودیم و آن‌ها یک بازی عالی را به نمایش گذاشتند. هفته گذشته کار را خیلی سخت کردیم.

ما باید خیلی سریع از این شکست برگردیم. ما برای آخرین هفته‌ها به همه نیاز داریم. هفته گذشته به نوعی حذف ما مشخص شد و این چیزی است که همه ما باید از آن ناراحت شویم. برای 6 بازی آخر فصل، جایی که هر چیزی ممکن است، بیش از هر زمان دیگری به هواداران خود نیاز داریم."

ناراحتی از شکست؟

ما تلاش کردیم. ما موقعیت‌هایی داشتیم، اما 2-0 پیش نیفتادیم. تمام اعضای تیم به دنبال گل دوم و سوم بودند اما به دست نیامد. به طور کلی، مشخص است که بازی بسیار بهتری نسبت به هفته گذشته داشتیم اما کافی نبود. فکر می‌کنم در نیمه اول ما بهتر بودیم و موقعیت هایی خلق کردیم. به نظرم گل دوم خیلی می‌توانست جریان بازی را تغییر دهد."

دیگر خبرها

  • نبود مسیح در 3 بازی به چشم آمد
  • متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته
  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • شجاعیان: بعضی دنبال گذشته هوادار هستند!
  • امدادرسانی آماده باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان جنوبی
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم
  • آمارضعیف مورایس نسبت به فصل قبل/ روزهای تلخ مرد پرتغالی در اصفهان
  • رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی
  • رقابت‌های نزدیک در جدول