Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:43:48 GMT

بونوچی: لازم نیست خیلی هیجان زده بشویم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۶۸۹۴

بونوچی: لازم نیست خیلی هیجان زده بشویم

لئوناردو بونوچی، مدافع باتجربه تیم ملی ایتالیا مدعی شد آنها نباید خیلی از برتری مقابل ترکیه هیجان زده شوند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا شروعی طوفانی در رقابت های یورو 2020 داشته و با سه گل موفق به غلبه بر ترکیه شدند. حالا آتزوری نهمین پیروزی متوالی خود را در تمامی رقابت ها کسب کرده و در این 28 گل به ثمر رساندند و دروازه خود را نیز بسته نگه داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما لئوناردو بونوچی در پایان بازی اعتراف کرد انتظار چنین شروعی را داشته، اما بازیکنان ایتالیا باید آرامش خود را حفظ بکنند.

 

لئوناردو بونوچی گفت: "وقتی چنین مسیری را آغاز می کنید، به کمی تنش، و هیجان و میل به نشان دادن بهترین عملکرد خود نیاز دارید. به دلیل مسیری که برای رسیدن به اینجا طی کرده بودیم، تصور می کردم که شرایط تیم ملی ایتالیا اینگونه خواهد بود.

 

 

البته این دیدار اولین گام از مسیری طولانی بود و لازم نیست ما خیلی هیجان زده بشویم. بازی های بعدی بسیار نزدیک خواهد بود و رقبا نیز ما را بهتر خواهند شناخت، اما ما نیز می دانیم که حرف های زیادی برای گفتن داریم.

 

ما باید آرامش خود را حفظ کنیم. در رختکن نیز به یکدیگر گفتیم که به انرژی بالا و آرامش احتیاج داریم. ما باید با اراده بالا در زمین ظاهر شده و از همه توانایی های خود استفاده کنیم. حضور هواداران روی سکوها باعث می شود سبک دیگری از فوتبال را ببینیم و آنها باعث افزاشی هیجان ما در طول مسابقه می شوند. از همین حالا باید مسائل منفی را از خود کرده، به دنبال موارد مثبت بوده و برای مسابقه بعدی آماده شویم."

لئوناردو بونوچی تیم ملی ایتالیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لئوناردو بونوچی تیم ملی ایتالیا لئوناردو بونوچی تیم ملی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم

به گزارش "ورزش سه"، رم توانست با پیروزی ۲-۱ در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا به نیمه‌نهایی راه یابد. دنیله ده‌روسی در نشست خبری پس از بازی در مورد عملکرد خوب تیمش و صعود به مرحله بعد صحبت کرد.

پیروزی و صعود به نیمه‌نهایی؟
برای شکست دادن این میلان، ما به قلب بزرگی نیاز داشتیم، زیرا زمانی که ۱۰ نفره بودیم، باید با هوش و دانش تاکتیکی بازی می‌کردیم. فقط دویدن کافی نیست.

عملکرد تیم؟
من واقعاً افتخار می‌کنم که مربی چنین تیمی هستم. آسان نبود، زیرا میلان تیم بسیار قدرتمندی است که فوتبال خوبی بازی می‌کند. ما دیروز دیدیم که حتی رئال مادرید عقب نشست و دفاع کرد، ما هم در زمان مناسب این کار را انجام دادیم.

نظرتان درباره حذف میلان؟
با توجه به اینکه میلان در سال‌های اخیر تقریباً همیشه ما را شکست داده بود، تعداد کمی از ما انتظار پیروزی را داشتند، بنابراین می‌توانیم این را یک دستاورد بدانیم.

سهمیه پنج تیم ایتالیا در فصل آینده چمپیونزلیگ؟
این اتفاق تصادفی نیست، زیرا فوتبال ایتالیا در سطح بالایی قرار دارد. شاید هنوز هم گذشته نزدیک را به یاد داشته باشیم که فوتبال ایتالیا در بین بهترین‌ها بود، اما اکنون لیگ‌های دیگر پیشرفت کرده‌اند. ما همچنین دوره‌ای داشتیم که در آن با مشکل مواجه شدیم، اما در پنج یا شش سال گذشته تیم‌های ایتالیایی‌ای را داشته‌ایم که در رقابت‌ها عالی کار کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • استقلال مُرد تا برد ؛ نکونام غفلت نکرد | هیجان در لیگ برتر به نقطه جوش رسید
  • سهمیه ایتالیا قطعی شد: رم در یک‌قدمی چمپیونزلیگ
  • برگزاری امتحانات هیجان‌انگیز در قالب مسابقات ربوکاپ
  • سهمیه سری آ ایتالیا برای شرکت در لیگ قهرمانان اروپا اضافه شد
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • نمای هیجان‌انگیز فضاپیمای ناسا از ناآرام‌ترین جای منظومه شمسی
  • اوج هیجان در تقابل سیتیزن‌ها و کهکشانی ها/ آرسنال با ترس به مونیخ رفت
  • آپدیت جدید هیجان‌انگیز تلگرام؛ صفر تا صد درست کردن استیکر با عکس + ویدئو
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!