Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت فدراسیون جهانی لیست وزنه‌برداران حاضر در المپیک توکیو را صبح امروز (شنبه 22 خرداد ماه) بر اساس رنکینگ و سهمیه قاره‌ای اعلام کرد. بر همین اساس علی هاشمی در دسته 109 کیلوگرم و علی داوودی دسته 109+ کیلوگرم با کسب بیشترین امتیاز در بین وزنه‌برداران ایرانی، نمایندگان کشورمان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی هاشمی بعد از سیمون ماتیروسیان از ارمنستان، اکبر ژوائف از ازبکستان، تیمور نانیئف از روسیه در رتبه چهارم دسته 109 کیلوگرم قرار گرفت تا بدین ترتیب با کسب سهمیه رنکینگ جهانی ( در جمع 8 وزنه‌بردار برتر) خود را به توکیو برساند.

علی داوودی در دسته 109+ کیلوگرم نیز در رده دوم جدول این وزن جای گرفت تا به صورت مستقیم و کسب سهمیه رنکینگ جهانی در المپیک توکیو حضور داشته باشد. 

از سوی فدراسیون کشورمان نام دو وزنه‌بردار بانو برای رنکینگ جهانی و قاره‌ای به فدراسیون بین‌المللی ارسال شده بود که سیده الهام حسینی در رده بیست و چهارم دسته 76 کیلوگرم و پریسا جهانفکریان در رده پانزدهم دسته 87+ کیلوگرم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزنه برداری فدراسیون جهانی وزنه برداری بازی های المپیک توکیو علی هاشمی علی داودی سهمیه وزنه برداری ایران دسته 109

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پنجمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، پوریا نوروزیان با ثبت امتیاز ۶۳۰/۳ به عنوان نفر ششم راهی فینال تفنگ بادی ۱۰ متر شده بود، در فینال نیز ششم شد.   مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد
  • ۷ تیرانداز عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند
  • ۷ تیرانداز کشورمان عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند