Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@19:21:06 GMT

لطفا رئیسی به نفع سعید جلیلی کنار برود!

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۷۲۲۵

لطفا رئیسی به نفع سعید جلیلی کنار برود!

زهرا شیخی‌مبارکه، رئیس ستاد انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، در اقدامی عجیب در توییتر به سیدابراهیم رئیسی پیشنهاد داده است که به نفع سعید جلیلی کنار برود! تنها نامزدی که تاکنون خبری ایجابی و سلبی درباره کناره‌گیری‌اش منتشر نشده،قاضی‌زاده‌هاشمی است ؛ آن‌هم درحالی‌که برخی نظرسنجی‌ها حاکی از روند افزایش میزان اقبال به او بعد از دو مناظره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: اصولگرایان آن‌قدر از پیروزی رئیسی و فاصله‌اش حتی با سه نامزد همسو، مطمئن هستند که حتی نیاز به کناررفتن پوششی‌ها هم نمی‌بینند؟ اتکای آنها هم به نظرسنجی‌هاست؛ مثلا در آخرین نظرسنجی ایسپا از میان افرادی که در انتخابات شرکت می‌کنند و نامزد مدنظرشان را انتخاب کرده‌اند،۶۵.۸ درصد ابراهیم رئیسی، ۶.۹ درصد محسن رضایی، ۳.۴ درصد سعید جلیلی، ۲.۸ درصد عبدالناصر همتی، ۲.۸ درصد امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، ۲ درصد علیرضا زاکانی و ۰.۷ درصد محسن مهرعلیزاده را برگزیده‌اند.

بااین‌حال اخبار در این اردوگاه یک هفته مانده به موعد برگزاری انتخابات 1400 آن‌قدر ضدونقیض و غیرمطمئن است که به نظر می‌رسد نگرانی‌هایی را هم در خود بدنه این جریان به وجود آورده است. تا این لحظه اخباری از احتمال کناره‌گیری زاکانی و جلیلی و حتی خود رئیسی منتشر و بعد هم تکذیب می‌شود.تنها نامزدی که تاکنون خبری ایجابی و سلبی درباره کناره‌گیری‌اش منتشر نشده،قاضی‌زاده‌هاشمی است ؛ آن‌هم درحالی‌که برخی نظرسنجی‌ها حاکی از روند افزایش میزان اقبال به او بعد از دو مناظره بوده است. اما در اقدامی عجیب زهرا شیخی‌مبارکه، رئیس ستاد انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، در توییتر به سیدابراهیم رئیسی پیشنهاد داده به نفع سعید جلیلی کنار برود!


نگرانی از تکرار 76، 84 و 92 حتی با وجود فضای سرد انتخاباتی بین بخشی از بدنه رأی‌دهنده وجود دارد. توییت یک اصولگرا در همین زمینه با هشتگ عبرت، توجه دیگر کاربران اصولگرا را هم به خود جلب کرده و بارها بازنشر شده است: «76 همه می‌گفتند حکومت ناطق‌نوری را رئیس‌جمهور می‌کند و رأی مردم اثر ندارد، خاتمی شد. 84 همه می‌گفتند هاشمی! احمدی‌نژاد شد. 92 همه می‌گفتند نظام با قالیباف تمام کرده، روحانی شد. حالا همان‌ها می‌گویند رئیسی انتخاب شده...! ‌
منبع: خبر انلاین برچسب ها: کاندید ، انتخابات ، جلیلی ، قاضی زاده ، رییسی ، ریاست حمهوری ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاندید انتخابات جلیلی قاضی زاده رییسی ناطقان قاضی زاده هاشمی سعید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ درصد حجم مخازن سد‌های کشور پر شد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، فیروز قاسم زاده، سخنگوی صنعت آب در نشست خبری سوم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ ضمن بیان اینکه ۶۳ درصد از مجموع حجم مخازن سد‌های کشور معادل ۳۱ میلیارد مترمکعب پرشده است، گفت: با اینکه امسال مقدار ورودی به سد‌ها ۹ درصد کاهش داشته است، اما میزان خروجی سد‌ها تقریبا مانند سال گذشته است. 

سخنگوی صنعت آب درباره بارندگی‌های اخیر استان سیستان و بلوچستان گفت: این استان در سال به طور متوسط ۵۶ میلی‌متر بارش دریافت می‌کند، اما به دنبال سامانه بارشی مستقر در این منطقه، بیش از ۵۰ درصد کل بارش سال آبی خود را ظرف ۴۸ ساعت دریافت کرد.

به گفته سخنگوی صنعت آب میزان ورودی سد‌های استان سیستان و بلوچستان طی سیلاب اخیر ۷۰۰ میلیون مترمکعب بوده است.

قاسم‌زاده همچنین به شرایط دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت: هم اکنون تراز آب دریاچه ارومیه نسبت به سال قبل ۱۲ سانتری‌متر و نسبت به ابتدای سال آبی ۶۰ سانتی‌متر افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: وسعت دریاچه ارومیه ۱۷۰۰ کیلومتر مربع است و ۲.۲ میلیارد مترمکعب حجم آب موجود در این دریاچه تخمین زده می‌شود.

سخنگوی صنعت آب در ادامه نیز درخصوص شرایط کلی سد‌های سیزده‌گانه کشور اینگونه گزارش داد: مدیریت مصرف آب چاه‌های کشاورزی با استفاده از کنترل برق مصرفی این چاه‌ها سیاستی است که وزارت نیرو از سال گذشته در پیش گرفته است تا بتواند از اضافه برداشت آب در بخش کشاورزی جلوگیری کند.

طبق گفته سخنگوی صنعت آب با اجرایی شدن این طرح ۶ الی هفت میلیارد مترمکعب یعنی معادل ۲۵ درصد مصرف چاه‌های کشاورزی مدیریت می‌شود. 

قاسم زاده همچنین درباره روند اجرایی شدن این طرح گفت: برنامه مصرفی چاه‌های کشاورزی توسط پیامک به مالکان آنها اطلاع رسانی می‌شود، اگر به این پیامک‌ها توجه نکنند در چندمرحله به آنها هشدار داده می‌شود و در صورت پیروی نکردن از دستورالعمل مصرف، جریمه و برق چاه‌های کشاورزی به برق خانگی تبدیل می‌شود و اینگونه دیگر نمی‌توانند از چاه برداشت داشته باشند.

وی در ادامه افزود: از آغاز سال تاکنون نیز دو مرحله اطلاع‌رسانی به مردم انجام شده است.

دیگر خبرها

  • آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی –خاکی در استان یزد
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • ببینید | صعود ایران به نیمه‌ نهایی با شکست قرقیزستان
  • ۶۳ درصد حجم مخازن سد‌های کشور پر شد