Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت را تبریک گفت.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  استانداری خراسان رضوی، در متن پیام محمد صادق معتمدیان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خجسته باد فرخنده دهه کرامت، ایام جشن و سرور ولادت دو نور تابناک از سلاله پاک نبی(ص) که وجود مطهرشان، زینت بخش خاک مقدس ایران اسلامی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایامی که به یمن میلاد فرزندان همام امام موسی کاظم(ع)، رحمت و کرامت الهی بر این سرزمین تابیدن گرفته و شور و شادی را میهمان دل‌های شیعیان و دلدادگان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می‌کند.
مبارک باد میلاد بانوی کرامت، کوثر فاطمی حضرت فاطمه معصومه(س)، او که چشم و چراغ قم است و گنبد طلایی بارگاه منورش، کعبه دل عاشقان و ایوان‌های طلا و آئینه‌اش، مأمن زائران دل شکسته است. بانوی پاکی‌ها، که تربت پاکش، این خطه را به حرم آل الله و قبله‌گاه قلوب ارادتمندان به ائمه معصومین(ع) تبدیل کرده است و تهنیت باد طلوع هشتمین آفتاب سپهر امامت و ولایت، خورشید درخشان خاوران و ولی نعمت ما ایرانیان حضرت امام رضا علیه الاف التحیه و الثناء، خسرو اقلیم توس و انیس النفوس، که حرم امن و باصفای او پناهگاه دلشکستگان و درماندگان غریب است.
فرا رسیدن میلاد مسعود شفیعه روز جزا، مریم آل رسول(ص)، حضرت فاطمه معصومه(س) و خجسته زادروز با برکت میراث‌دار گنج عصمت و سکان‌دار سفینه ولایت، حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع)، دهه کرامت و روز دختر را تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق کسب فیض و بهره‌مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این انوار الهی را برای همگان مسالت می‌نمایم.

محمدصادق معتمدیان
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دهه کرامت محمدصادق معتمدیان حرم حضرت معصومه س حضرت فاطمه معصومه دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت با حضور حسن نوری‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار، جلسه ‌هماهنگی استقرار گردان نانوایان شهید حاج قاسم سلیمانی از خانوک استان کرمان در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

گفتنی است؛ مقرر شد گردان ‌نانواهای‌ خانوک کرمان با حمایت ویژه آستان قدس، استانداری، فرمانداری مشهد و دستگاه‌های مرتبط در جهت تامین نان زائران حرم رضوی خدمات‌رسانی کنند.

لازم به ذکر است؛ در مجموع گروه‌های مردمی از ۸ استان کشور از جمله گلستان، خراسان جنوبی، خوزستان، همدان، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان رضوی و خراسان شمالی در حوزه تامین نان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود