Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: امروزه یکی از مهم‌ترین نیازهای جوامع بشری مسئله سلامت و دیگری تأمین اجتماعی است و در صورت بی توجهی به این دو، جامعه دچار آسیب‌های جبران ناپذیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، نامزدهای ریاست جمهوری باید وعده‌هایی به مردم بدهند که بتوانند عملی کنند، گفت: دادن وعده‌هایی مانند حل مشکلات در ۱۰۰ روز عقلانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: حوزه سلامت از جمله حوزه‌هایی است که نیاز به توجه ویژه دارد و چالش‌های مختلفی در این بخش وجود دارد که وزیر بهداشت جدید باید بتواند این مشکلات را مدیریت و رفع کند.

وی با اشاره به اینکه، طرح پزشک خانواده و سیستم ارجاع در دولت جدید نیازمند تغییراتی است، تصریح کرد: در دولت جدید به گونه‌ای شرایط را برای پزشکان در بیمارستان‌های دولتی فراهم کنیم که انگیزه خدمات دهی تمام وقت در بیمارستانها ایجاد شود و پزشکان در مطب‌ها خدمت ارائه نکنند.

شهریاری ادامه داد: با ایجاد انگیزه برای پزشکان و حمایت‌های لازم، زمینه برای خدمات دهی مطلوب‌تر به اقشار ضعیف در بیمارستان‌های دولتی فراهم می‌شود.

وی با تاکید بر نظارت بر عملکرد پزشکان، افزود: در سال گذشته ۳ هزار پزشک به کشورهای خارجی مهاجرت کردند که این موضوع یک آسیب است.

رئیس کمسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: در بخش توریسم پزشکی موفق نبودیم و در این زمینه سازو کاری اندیشیده نشده است که برای تحقق این مهم نیازمند مشارکت دستگاه‌هایی مانند میراث فرهنگی و وزارت امور خارجه هستیم.

کد خبر 5232544

منبع: مهر

کلیدواژه: حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها ایلام انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهدای سمنان با بیان اینکه سمنان استان دین مداری و علم و دانش است، تاکید کرد: برخورداری استان سمنان از دانشمندان، فرهیختگان و علما به خصوص سه هزار شهید استان نشان از غنای این استان دارد.

وی با بیان اینکه باید به خانواده شهدا و ایثارگران استان سمنان ادای احترام کرد، افزود: سمنان استانی صنعتی، گردشگری، معدنی و کشاورزی است.

رئیس جمهور با بیان اینکه مصوبات خوبی در دور اول سفر استانی در سال ۱۴۰۰ داشتیم، ابراز کرد: مدیران استان سمنان به خوبی اجرای مصوبات را پیگیری کردند.

رئیسی بیان کرد: گام‌های خوبی در نهضت ملی مسکن برداشته شده تا شاهد رفع نیاز مردم در این زمینه باشیم همچنین فعال کردن کارخانه‌های نیمه تعطیل و یا تعطیل از دیگر اقدامات خوب صورت گرفته در این استان است.

وی با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است، گفت: مسئله آب دیگر موضوع مهم استان است.

رئیس جمهور گفت: کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته اما در میانه راه هستیم.

کد خبر 6081571

دیگر خبرها

  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • اعتبارات سفر دوم دولت به استان سمنان قابل توجه است
  • نامه مجمع کارآفرینان به رئیس‌جمهوری؛ چالش‌های گمرکی را برطرف کنید
  • افزایش قیمت مسکن به دلیل توقف یک دهه‌ای ساخت
  • بیماران هموفیلی چشم انتظار توجه ویژه دولت و مجلس
  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور