Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه این دو رئیس جمهوری آمریکا را در زمانی مقایسه کرد که روابط میان روسیه و ایالات متحده در پایین‌ترین نقطه تاریخی است و هنوز نشست رهبر روسیه با جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا برگزار نشده است. 

او روابط ایالات متحده و روسیه را در پایین‌ترین سطح در سالهای گذشته ارزیابی کرد و گفت: ما یک رابطه دو جانبه داریم که به پایین‌ترین حد در سالهای اخیر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پوتین گفت: خب حتی الان، من معتقدم که آقای ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا یک فرد فوق العاده و فرد با استعدادی بود، در غیر اینصورت او رئیس جمهوری آمریکا نمی‌شد. او فردی ملون است. ممکن است از او خوشتان بیاید یا نیاید. اما او از تشکیلات آمریکا نیامده بود. او پیشتر بخشی از سیاست نبوده است؛ برخی آن را دوست دارند و برخی ندارند اما این حقیقت است. 

ولادیمیر پوتین در مورد بایدن هم گفت که ساکن کنونی کاخ سفید «کاملا متفاوت از ترامپ است زیرا رئیس جمهور بایدن یک مرد حرفه‌ای است. او عملاً تمام بزرگسالی خود را در سیاست گذرانده است.» 

رئیس جمهوری روسیه افزود: او شخص متفاوتی است این جای امیدواری زیادی دارد، بله مزایا و معایبی وجود دارد اما پالس‌هایی که وجود دارد که نشان می‌دهد انگیزه زیادی وجود نخواهد داشت. 

ترامپ و بایدن هر دو توافق داشتند که پوتین که به صدور دستور ترور مخالفان سیاسی خود متهم است، یک «قاتل» است. در مصاحبه ۹۰ دقیقه‌ای با ان بی‌سی نیوز از پوتین پرسیده شد که آیا «قاتل» است و او پاسخی دوپهلو و سربالا داد. 

پوتین با توصیف برچسب «قاتل» به عنوان «قلدری هالیوودی» گفت: در دوران تصدی‌ام، من به حملاتی از تمام جهات و از تمام حوزه‌ها با انواع بهانه‌ها و دلایل و با شدتهای متفاوت عادت کرده‌ام و هیچکدام از آن‌ها مرا شگفت‌زده نمی‌کند. 

در ادامه که خبرنگار ان‌بی‌سی نیوز پوتین را تحت فشار گذاشت و نام برخی از مخالفان او را برد که در سالهای اخیر کشته شده‌اند، رهبر روسیه براق شد. پوتین گفت: ببینید، میدانید، من نمیخواهم بی‌ادبانه برخورد کنم اما به نظر میرسد این نوعی سوءهاضمه است، با این تفاوت که سوءهاضمه کلامی است. شما از افراد بسیاری نام بردید که به دلایل مختلف در زمانهای مختلف و به دست افراد مختلف رنج دیده و از بین رفته‌اند. 

رئیس جمهوری روسیه همچنین یک گزارش روزنامه واشنگتن پست مبنی بر اینکه مسکو برای ارائه یک سامانه ماهواره‌ای پیشرفته به ایران آماده میشود که تهران را قادر م‌یسازد اهداف نظامی، به ویژه نیروهای باقیمانده آمریکایی در عراق را ردگیری کند، «بی‌معنا» خواند. 

او گفت: اینها اخبار جعلی است. حداقل اینکه من چیزی درباره چنین چیزی نمیدانم. شاید کسانی که درباره آن حرف می‌زنند، بیشتر درباره آن بدانند. اینها صرفا مزخرف و آشغال است. 

در مورد حملات اخیر باج افزاری که ایالات متحده، ، روسیه را مسئول آن دانسته، پوتین هرگونه اطلاعات در مورد این هک‌ها را انکار کرد و از بایدن خواست تا در مورد فضای مجازی با او به توافق برسد.

کد خبر 606888 برچسب‌ها روسیه - ولادیمیر پوتین روسیه و آمریکا دونالد ترامپ جوزف بایدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روسیه ولادیمیر پوتین روسیه و آمریکا دونالد ترامپ جوزف بایدن رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود