Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:22:58 GMT

تاکید الکاظمی بر لزوم اتحاد عراق با یادآوری سقوط موصل

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۷۴۸۰

تاکید الکاظمی بر لزوم اتحاد عراق با یادآوری سقوط موصل

نخست وزیر عراق سقوط موصل، مرکز استان نینوا به دست گروه تروریستی داعش را به ملت عراق یادآور شد و هشدار داد، تفرقه عواقب ناگواری برای این کشور خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در توییتی نوشت، در چنین روزی در سال ۲۰۱۴ عراق شکستی را تجربه کرد اما ملت از دل این شکست پیروز و متحد در برابر تاریخ به پا خواستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، یادآوری این واقعه بیانگر مجدد این حقیقت است که عراقی ها برای ایجاد صلح و شکوفایی چاره‌ای جز اتحاد با یکدیگر ندارند.

الکاظمی در پایان نوشت، تفرقه و پراکندگی ملت عراق پیامدهای ناگواری برای عراق و حتی جهان دارد.

موصل دومین شهر بزرگ عراق پس از بغداد دهم ژوئن ۲۰۱۴ به دست داعش سقوط کرد قبل از اینکه این گروه تروریستی گسترش یابد و یک سوم عراق را اشغال کند.

عراق پس از سه سال جنگ و درگیری ویران کننده تحت حمایت ائتلاف بین المللی توانست خاک خود را به صورت کامل از کنترل داعش آزاد کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مصطفی الکاظمی موصل داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم تقویت هنرستان‌ها بر اساس زیست بوم استان، گفت: دانشگاه‌ها نیرو‌های متخصص مورد نیاز استان را تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی امروز در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: تقویت هنرستان‌ها متناسب با زیست بوم استان ضروری است تا علم و مهارت جوانان در مسیر توسعه استان قرار گیرد.

وی وجود ۹۲ هنرستان در خراسان شمالی با ۱۴ هزار دانش آموز را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید با دستان توانمند کسانی امکان پذیر خواهد بود که دانش لازم را داشته باشند و دولت هم در بخش تجهیزات به افراد دارای مهارت کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه استان در بخش‌های تولید فرش و پرورش اسب پتانسیل‌های قابل توجهی دارد، گفت: تربیت و پرورش نیرو‌های غنی و اثرگذار در تولید توسط هنرستان‌ها و هنرجویان اجرایی شود.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز استان باید هنرجو تربیت شود، خاطرنشان کرد: هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازها، نیروی انسانی را تربیت کنند.

وی اظهار داشت: با تاکید در جلسات شورای آموزش و پرورش استان و سفر رئیس جمهور و تصویب ایجاد ۸ هنرستان، در مسیر عملیاتی شدن جهش تولید گام‌های موثری را خواهیم برداشت.

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق