Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی عراق درباره پیروزی ایران برابر هنگ کنگ اظهار نظر عجیبی کرد

سرمربی تیم ملی عراق پیروزی برابر هنگ کنگ را سخت توصیف کرد و به پیروزی قاطع ایران برابر این تیم هم واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسپورت، تیم ملی عراق در دیدار برابر هنگ کنگ توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

سرچکو کاتانچ سرمربی عراق در نشست خبری بعد از بازی گفت:

امشب توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم و به هدف خود دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سختی بود اما مهم کسب سه امتیاز بود. بازی کردن برابر تیمی که با 10 بازیکن در یک فضای 60 متری دفاع می کند ماموریت بسیار سختی است. خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

او ادامه داد:

من بازی های بسیاری را دیده ام که در آن تیم های بزرگ برابر تیم های ضعیف تری که فقط به دفاع می پردازند به مشکل خورده اند. فوتبال بازی سختی است. بدون شکل می توانیم بهتر از این هم بشویم. بله ایران با نتیجه سه بر یک هنگ کنگ را شکست داد اما آنها هم فرصت های زیادی خلق نکردند و روی بعضی از اتفاقات فوتبالی و حالت های معین به گل رسیدند.

کاتانچ در پایان گفت:

خوشبختانه در هر دو بازی خود در دور برگشت به پیروزی دست پیدا کرده ایم. به صراحت بگویم که شرایط به خوبی پیش نمی رود. مشکلات زیادی وجود دارد. ما باید سه بازی در این زمین نامناسب انجام دهیم و 10 روز در اتاق های خود حبس باشیم. من بازیکنان را نمی بینم و حتی نمی دانم چه می خورند و فقط آنها را در تمرین می بینم. شرایط سخت است. به صراحت بگویم سخت ترین دوران مربیگری خود را تجربه می کنم.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ محمد پنجعلی مهدی قائدی: خیلی ها می‌ گویند شبیه به خداداد عزیزی بازی می‌ کنم ایران - کامبوج؛ دست و پا گرمی! | تحلیل بازی تحویل توپ دیدار ایتالیا-ترکیه به داور با استفاده از ماشین کنترلی / عکس برتری 3-0 ایتالیا مقابل ترکیه، بهترین برد تاریخ آتزوری در رقابت های یورو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا است تا یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته فوتبال اروپا را برگزار کنند.

این بازی در حالی برگزار خواهد شد که شاگردان کارلو آنچلوتی چهارشنبه شب ۱۲۰ دقیقه برابر منچسترسیتی بازی کردند و در نهایت در ضربات پنالتی موفق شدند برابر این تیم به پیروزی برسند و راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شوند و بسیاری معتقد هستند که شاید خستگی این بازی تاثیر مستقیمی روی دیدار مقابل بارسلونا داشته باشد.

با این حال، نشریه اسپانیایی رلوو مدعی شده است که بازیکنان رئال مادرید هیچ اهمیتی برای خستگی‌ای که پس از بازی برابر منچسترسیتی در آنها وجود دارد قائل نیستند و انگیزه بسیار بالایی برای شکست دادن بارسلونا در بازی روز یکشنبه در خانه دارند و کاملا برای این دیدار آماده هستند.

در صورتی که رئال بتواند در این بازی برابر بارسلونا به پیروزی برسد اختلاف امتیاز آنها در صدر با تیم رقیب به یازده امتیاز خواهد رسید و این در حالی است که تنها شش هفته تا پایان رقابت‌های لالیگا باقی مانده است.

دیگر خبرها

  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد