Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته اقدام ارزی با اشاره به اینکه بانک مرکزی تاکنون نسبت به پاسخگویی استعلام بیش از ۱۰۰۰ درخواست صادرکنندگان در خصوص میزان ایفای تعهدات ارزی در موعد مقرر و با سرعت و کیفیت مناسب اقدام کرده است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، احسان قمری گفت: پس از پیگیری‌های سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان متولی تجارت خارجی کشور و با هدف اطلاع‌رسانی به صادرکنندگان و همچنین لزوم ارزیابی و اثرگذاری دستورالعمل‌های ایفای تعهدات ارزی، سامانه برخط استعلام میزان ایفای تعهدات ارزی بر اساس شناسه ملی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی راه‌اندازی شد که با راه‌اندازی این سیستم، صادرکنندگان ضمن مراجعه به سامانه می‌توانند به صورت برخط، از میزان ایفای تعهدات ارزی خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تا پیش از این، صادرکنندگان با مراجعه به سازمان توسعه تجارت ایران و یا بانک مرکزی، از وضعیت ایفای تعهدات ارزی خود مطلع می‌شدند که این مساله ضمن زمان‌بر بودن، مشکلاتی را نیز در پی داشت.

قمری ضمن تشکر از همکاری اداره صادرات بانک مرکزی در جهت پاسخگویی روزانه به استعلامات انجام شده با هدف رفع مشکلات صادرکنندگان گفت: بانک مرکزی تاکنون نسبت به پاسخگویی استعلام بیش از ۱۰۰۰ درخواست صادرکنندگان در خصوص میزان ایفای تعهدات ارزی در موعد مقرر و با سرعت و کیفیت مناسب اقدام کرده که بیانگر عزم و اراده جدی در جهت تسهیل و تسریع ایفای تعهدات ارزی است.     بیشتر بخوانید: رفع مشکلات صادرکنندگان از محل ورود موقت

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی تعهدات ارزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی تعهدات ارزی میزان ایفای تعهدات ارزی توسعه تجارت بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • قالیباف: منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • ارزپاشی بانک مرکزی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست
  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهدات خود در حوزه دارو عمل کرد
  • قالیباف: تا هفته آینده گزارش جمع‌بندی موضوع ارز را به صحن می‌آوریم