Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس صفری روز شنبه با اعلام این خبر به ایرنا اظهار داشت: طبق قانون و برنامه زمان‌بندی شده، فعالیت تبلیغاتی ۳۴ نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر دماوند و همچنین ریاست جمهوری و خبرگان رهبری آغاز شده و تا ۲۴ ساعت قبل از اخذ رای در روز جمعه (۲۸ خرداد) ادامه دارد.

وی افزود: برای همه نامزدهای انتخاباتی در حوزه ریاست جمهوری، شورا و خبرگان رهبری در این بنرها محلی برای تبلیغ درنظر گرفته شده است تا حق کسی ضایع نشود و انتظار می‌رود نامزدهای انتخابات و حامیان آنان، تبلیغات محیطی خود را صرفاً در مکان‌های مشخص شده که توسط شهرداری‌ پیش‌بینی و تعیین شده است، انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار دماوند بیان داشت: فضاهای پیش بینی شده در تمامی نقاط شهری به ویژه مکان های پرتردد و محلات داخلی ایجاد شده است تا همه شهروندان از این تبلیغات بهره مند شوند.

همچنین به گزارش روابط عمومی شهرداری رودهن، آبسرد و کیلان، بیش از ۲۵ نقطه برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در شهر رودهن، ۹ فضای تبلیغاتی در شهر آبسرد و تعدادی نیز در شهر کیلان برای تبلیغ نامزدهای انتخاباتی پیش بینی شده است.

نامزدهای انتخابات شوراها دستورالعمل تبلیغات را رعایت کنند

ابوالفضل حلیم‌زمهریر، معاون سیاسی و انتظامی و رئیس ستاد انتخابات شهرستان دماوند نیز اظهار داشت: الصاق هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها روی علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوی بیمارستان‌ها، مدارس و سایر مؤسسات آموزشی و تابلوهای منصوبه در معابر عمومی، تأسیسات دولتی و صندوق‌های پست و پست‌های برق و تلفن ممنوع است.

وی ادامه داد: کمیته حقوقی و امحاء تبلیغات غیرمجاز ستاد انتخابات، ضمن نظارت بر فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها، هرگونه تبلیغات غیرمجاز را مستند سازی و برخورد قانونی خواهد داشت.

این مقام مسئول افزود: از کلیه نامزدها و ستادهای انتخاباتی درخواست داریم قوانین و مقررات تبلیغات انتخاباتی و دستورالعمل ستاد ملی مدیریت کرونا را کاملا رعایت نمایند.

حلیم‌زمهریر گفت: اکیپ‌های بازرسی کمیته بهداشت و سلامت ستاد انتخابات شهرستان از نحو رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در ستادها بازدید و درصورت مشاهده تخلف و عدم رعایت دستورالعمل ها برخورد قانونی به عمل خواهند آورد.

به گفته فرماندار شهرستان دماوند در این دوره از انتخابات  ۱۴۸ شعبه اخذ رای در شهرستان دماوند درنظر گرفته شده است که از این تعداد، ۶۷ شعبه روستایی و ۸۱ مورد شهری است.

شهرستان دماوند دارای پنج شهر دماوند، رودهن، آبعلی، کیلان و آبسرد بوده و از دو بخش مرکزی و رودهن تشکیل شده است که بخش مرکزی ۴۵ روستا و بخش رودهن ۱۱روستا دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان دماوند تبلیغات انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان دماوند تبلیغات انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان دماوند تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات شهرستان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات