Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:59:25 GMT

کره شمالی درباره برگزاری نشست حزب حاکم سکوت کرده است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۷۷۱۴

کره شمالی درباره برگزاری نشست حزب حاکم سکوت کرده است

کره شمالی درباره برگزاری یا عدم برگزاری نشست کلیدی حزب حاکم این کشور که قرار بود اوایل ماه جاری میلادی باشد، سکوت کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، اخیرا، کره شمالی اعلام کرده بود که قرار است جلسه عمومی کمیته مرکزی حزب حاکم کاگران را اوایل ژوئن برگزار کند تا اقداماتی را برای حل مشکلات کشور در زمینه زندگی و فعالیت‌های اقتصادی در نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه واشنگتن بررسی سیاست کره شمالی خود را به پایان رسانده و مون جائه این و جو بایدن، روسای جمهوری کره جنوبی و آمریکا در یک اجلاس برای پیگیری دیپلماسی برای حل مساله اتمی پیونگ یانگ توافق کرده‌اند، جلسه کمیته مرکزی حزب حاکم کره شمالی توجه ویژه‌ای را به خود جلب کرده است.

قرار بود تا ۱۰ ژوئن سال جاری میلادی این جلسه برگزار شود اما رسانه رسمی کره شمالی تا اوایل روز جمعه درباره اینکه این جلسه برگزار می‌شود یا خیر، گزارشی منتشر نکرد.

اما با توجه به اینکه رسانه‌های کره شمالی معمولا یک روز پس از برگزاری یک رویداد مهم، آن را گزارش می‌دهند، به نظر می‌رسد جلسه حزب تا روز پنجشنبه برگزار نشده باشد.

رسانه‌های دولتی کره شمالی به جای گزارش درباره آن جلسه درباره بازدید "کیم توک-هون"، نخست وزیر از یک سایت ساختمانی در پیونگ یانگ گزارش دادند که روز پنجشنبه انجام شد و این مساله بر گمانه زنی‌ها درباره اینکه این جلسه اصلا برگزار شده یا نه، افزودند.

برخی هم همچنان این احتمال را دادند که کره شمالی شاید یکسری نشست‌های چند روزه حزب داشته اما خبرنامه‌های دولتی این کشور همچنان منتظرند تا جلسه تکمیل شود و بعد گزارش آن را منتشر کنند.

به گفته کارشناسان، بعید به نظر می‌رسد که کره شمالی جلسه برنامه ریزی شده را به تعویق انداخته یا آن را لغو کرده باشد، با توجه به اینکه کیم جونگ اون، رهبری این کشور پیشتر یک جلسه درباره سیاستگذاری و جلسه‌ای با اعضای ارشد حزب برای آماده سازی این جلسه برگزار کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کره شمالی حزب حاکم كره شمالي کره شمالی حزب حاکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست صمیمی جمعی از مدیران ملی و استانی با محوریت شکرانه خدمات ماه رمضان و نوروز و همچنین بررسی برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، محمدحسین کشکولی دبیر شورای معارف سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم و جمعی از مدیران دیگر از جمله حاضران در این نشست بودند.

در این نشست ضمن تبادل تجربه‌های موفق از برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای ایام نوروز و ماه رمضان، بر تقویت اقدامات ویژه در حوزه رسانه و تجهیز زیرساخت‌های رسانه‌ای حرم مطهر تاکید شد و مسئولان حاضر آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های گوناگون حرم مطهر اعلام کردند.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت، گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به صورت سراسری در کشور و به صورت متمرکز در قم از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) از طرف تولیت و دیگر خدام این آستان مقدس، از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری مراسم نوروز و رمضان تقدیر کردند.

کد خبر 6086018

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند