Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@05:32:39 GMT

کاتانچ: ایران هم با گل‌های اتفاقی هنگ کنگ را برد!

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۷۷۶۵

کاتانچ: ایران هم با گل‌های اتفاقی هنگ کنگ را برد!

سرمربی تیم ملی عراق که با یک گل بخودی هنگ کنگ از تساوی فرار کرد و تحت فشار شدید کارشناسان عراقی قرار گرفت، پیروزی برابر هنگ کنگ را سخت توصیف کرد اما به پیروزی قاطع ایران برابر این تیم درجه دو هم واکنش نشان داد و سعی کرد آن را زیر سوال ببرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اسپورت، تیم ملی عراق در دیدار برابر هنگ کنگ توانست تنها با یک گل به پیروزی دست پیدا کند و البته همان یک گل نیز توسط بازیکن حریف به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرچکو کاتانچ سرمربی عراق در نشست خبری بعد از بازی گفت: امشب توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم و به هدف خود دست پیدا کنیم. بازی سختی بود، اما مهم کسب سه امتیاز بود. بازی کردن برابر تیمی که با ۱۰ بازیکن در یک فضای ۶۰ متری دفاع می‌کند ماموریت بسیار سختی است. خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

او ادامه داد: من بازی‌های بسیاری را دیده ام که در آن تیم‌های بزرگ برابر تیم‌های ضعیف تری که فقط به دفاع می‌پردازند به مشکل خورده اند. فوتبال بازی سختی است. بدون شکل می‌توانیم بهتر از این هم بشویم. بله ایران با نتیجه سه بر یک هنگ کنگ را شکست داد، اما آن‌ها هم فرصت‌های زیادی خلق نکردند و روی بعضی از اتفاقات فوتبالی و حالت‌های معین به گل رسیدند.

کاتانچ در پایان گفت: خوشبختانه در هر دو بازی خود در دور برگشت به پیروزی دست پیدا کرده ایم. به صراحت بگویم که شرایط به خوبی پیش نمی‌رود. مشکلات زیادی وجود دارد. ما باید سه بازی در این زمین نامناسب انجام دهیم و ۱۰ روز در اتاق‌های خود حبس باشیم. من بازیکنان را نمی‌بینم و حتی نمی‌دانم چه می‌خورند و فقط آن‌ها را در تمرین می‌بینم. شرایط سخت است. به صراحت بگویم سخت‌ترین دوران مربیگری خود را تجربه می‌کنم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاتانچ تیم ملی عراق مقدماتی جام جهانی تیم ملی فوتبال انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، اوسمار ویه را امروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف پیکان رفتند و در پایان با تک گل محمد بادپا به پیروزی رسیدند.

بازیکنان اصلی دیدار شب گذشته مقابل نفت آبادان امروز ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در این دیدار دوستانه به میدان رفتند.

* در دقیقه ۱۱ علی نعمتی روی ارسال از سمت راست دروازه پیکان را باز کرد اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

* در دقیقه ۴۵، روی پاس خوب سینا اسدبیگی توپ به محمد بادپا رسید و او با یک دریبل روی پا و شوت سرضرب به زیبایی تک گل بازی را به ثمر رساند.

* پرسپولیس در این بازی از بازیکنان امید و جوان خود بیشتر استفاده کرد.

کد خبر 6082771

دیگر خبرها

  • بازی سختی را پشت سر گذاشتیم/ حریف از اشتباه ما استفاده کرد
  • پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • کپا آریزابالاگا عامل اصلی پیروزی رئال برابر سیتی
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!