Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@09:58:14 GMT

بازیگران فیلم علمی-تخیلی دشمن معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۷۸۴۶

بازیگران فیلم علمی-تخیلی دشمن معرفی شدند

فیلم علمی-تخیلی «دشمن» بر اساس رمان پرفروش «ایان رید» در فضای آخرالزمانی ساخته خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ددلاین، «سرشا رونان»، «پل مسکال» و «لاکیث استنفیلد» در فیلم علمی-تخیلی «دشمن» به کارگردانی «گرث دیویس» سازنده فیلم «شیر» بازی می‌کنند. این فیلم بر اساس رمانی از «ایان رید» ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمبرداری آن از ماه ژانویه در استرالیا آغاز می‌شود.

داستان فیلم درباره آینده است که در آن صنعت محیط زیست را از بین برده است. داستان از آنجایی شروع می‌شود که یک زوج با بازی «سرشا رونان» و  «پل مسکال» در مزرعه‌ای دورافتاده زندگی آرامی دارند تا اینکه یک شب، غریبه‌ای به نام ترنس با بازی استنفیلد چیزی را به آنان می‌گوید که زندگیشان را دچار بحران می‌کند.

کارگردان فیلم درباره علت انتخاب این داستان می‌گوید که مدت‌ها بود که دوست داشتم تا در ژانر علمی-خیالی فیلم بسازد. رمان دشمن را خواندم و دیدم که نمی‌توان آن را زمین بگذارم. رمانی که به شدت تکان‌دهنده و دارای تعلیق است و به شکل تازه‌ای ژانر علمی-خیالی را ارائه می‌دهد و حتی با جامعه امروز ما و سؤالاتی که داریم ارتباط دارد.

فیلم جدید او باتوجه به اینکه در گونه علمی-خیالی ساخته شده است با تکنولوژی ارتباط ویژه‌ای دارد. فیلم قبلی دیویس نیز چنین بود زیرا قهرمان «شیر» با استفاده از اینترنت مادرش را در هند پیدا کرد. او می‌گوید که کلید روایت فیلم‌ با تکیه بر تکنولوژی بازیگران خواهند بود.

انیمیشن «ارباب حلقه‌ها» با داستانی جدید ساخته می‌شودکلهر: مبنای "فجر" اخلاق مداری و "کن" دین ستیزی است/ فراستی راست گفت که کن سفارش سنگسار به فیلمساز ایرانی می دهد/ رایزنان فرهنگی ما چه کار می کنند؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هالیوود فیلم سینما هالیوود فیلم سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد

به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت به همت قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، همزمان با عید سعید نوروز ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

 اهداف و محوریت این جشنواره شامل حقوق باروری و جوانی جمعیت، مولفه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی موثر بر جمعیت، توانمندسازی زنان و آینده جمعیت، ترویج زایمان طبیعی و کاهش سقط جنین، درمان ناباروری و تاثیر آن بر جمعیت، رسانه، آموزش و جوانی جمعیت و طب ایرانی، مکمل و تغذیه در جوانی جمعیت است.

 همچنین ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، ناوری نوین و هوش مصنوعی در جوانی جمعیت، سلامت زنان و مردان در باروری، ثرات سالخوردگی بر جمعیت، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و سلامت معنوی و جوانی جمعیت از دیگر اهداف و محور‌های برگزاری این جشنواره استانی است.

این جشنواره در بخش‌های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی (موبایلی و دوربین حرفه‌ای)، انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تاثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در راستای جوانی جمعیت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

تصویب ۸ طرح تحقیقاتی در راستای جوانی جمعیت

آخرین مهلت ارسال آثار ۱۹ اردیبهشت‌ماه، ارزیابی آثار تا ۲۵ اردیبشهت ماه و اختتامیه جشنواره ۳۱ اردیبهشت‌ماه مصادف با ولادت امام رضا (ع) و روز ملی جمعیت خواهد بود.

 علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.skums.ac.ir/javani مراجعه و پس از ثبت نام آثار خود را به ایمیل؛ Javani@skums.ac.ir ارسال نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کار فرهنگی در کنار برخورد قانونی با مروجین بی‌عفتی جواب می‌دهد
  • شهید طیب، شهید شاخص دانشجویی۱۴۰۳
  • پل شکسته یا شاپوری در خرم آباد
  • ضرورت پاسخگویی مسئولانی که در امورات فرهنگی درست عمل نکردند
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • وزیر دولت رئیسی: دشمن از حضور معنوی مردم در تخت‌جمشید ناراحت شد | فیلم
  • روستای تاریخی پالنگان در مسیر ثبت جهانی
  • تجربه علمی-تخیلی رئال با نمایشگر 360 درجه!‏
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • شب فرهنگی بافق فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری