Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:07:02 GMT

دغدغه اقتصادی شما چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۷۸۵۵

دغدغه اقتصادی شما چیست؟

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از ظهر امروز قرار است، سومین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری با حضور هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده شورای نگهبان برگزار شود.

سومین مناظره تلویزیونی کاندیدا‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با موضوع «دغدغه‌های مردم» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی امروز موضوع مناظره دغدغه‌های مردم تعیین شده است که پیش از این، مناظره اول با موضوع «اقتصادی» در روز شنبه (۱۵ خرداد) و مناظره دوم  با موضوع «فرهنگی، اجتماعی و سیاسی» در روز سه‌شنبه (۱۸ خرداد)  برگزار شد.

نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در خصوص این موضوعات در برنامه‌ای که زمان آن بیش از سه ساعت تعیین شده، به اظهار نظر پرداخته‌اند تا مردم از این طریق با دیدگاه‌های آنان آشنا شوند و بتوانند فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

هم‌نشینی با مردم در کوچه و بازار گواه آن است که این روزها چرخ اقتصاد به کندی می‌چرخد و تحت تاثیر همین امر مشکلات ریز و درشتی گریبان‌گیر اقشار مختلف جامعه شده است. بر این اساس «تورم و فشارهای اقتصادی»، «مسائل اجتماعی چون ازدواج، بیکاری، مسکن و غیره»، «آسیب‌های ناشی از  شیوع ویروس کرونا» این روزها از جمله دغدغه‌های اقتصادی اصلی مردم است.

بیشتر بخوانید

به کدام برنامه اقتصادی رای بدهیم؟

سومین مناظره امروز از شبکه‌های یک، خبر، جام جم و سلامت سیما پخش می‌شود که شبکه سلامت همراه با رابط ناشنوایان آن را پوشش می‌دهد و رادیو‌های ایران و انتخابات هم مناظره آخر را همچون دو مناظره قبل مستقیم پخش خواهند کرد.

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید دغدغه‌های اقتصادی خود را خطاب به نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری و رئیس جمهور بعدی کشورمان در ذیل این خبر در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری مناظره اقتصادی ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان با اشاره به اینکه توقف و به‌حاشیه‌بردن هواداران تداوم جنگ در اوکراین لازم و ضروری است اعلام کرد که «در صورت پیروزی طرفداران صلح، نه هواداران جنگ در انتخابات ژوئن پارلمان اروپا و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر، درگیری‌ها در اوکراین تا پایان سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد.

اوربان معتقد است که اگر طرفداران صلح در انتخابات پارلمان اروپا پیروز شوند «تصمیمات نظامی در اروپا می تواند کند شود، متوقف شود یا حتی لغو شود.»

وی جو بایدن، رییس‌جمهور کنونی آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را «نامزد جنگطلب» و دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد نهایی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری را «نامزد صلح‌طلب» توصیف کرد و دراین‌باره گفت: انتخابات دیگری در آمریکا برگزار می شود که یک نامزد طرفدار جنگ و دیگری طرفدار صلح است. اگر نامزد صلح‌طلب پیروز شود، ما از آمریکا حمایت دریافت خواهیم کرد.

نخست‌وزیر مجارستان در پایان گفت: بنابراین پس از این دو انتخابات، اگر همه چیز به خوبی پیش برود و خدا به ما کمک کند، آنگاه رهبران سیاسی که طرفدار صلح هستند، می‌توانند در اروپا و آمریکا قدرت را به دست بگیرند و سپس می‌توانیم جنگ را تا پایان سال پایان دهیم.

کد خبر 6086324

دیگر خبرها

  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • تماشای مناظره از شبکه تهران