Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی امروز در گفتگو با خبرنگار‎ ‎گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اشاره به اینکه شدیدترین مجازات قانونی برای قاچاقچیان احشام در استان در نظر گرفته می‌شود، گفت: سال جاری، سودجویان در قاچاق هفت هزار و ۹۸۹ راس قاچاق از مرز‌های استان به خارج از کشور ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: قاچاقچیان قصد داشتند در موارد متعددی، هفت هزار و ۸۵۳ راس گوسفند و ۱۳۶ راس گاو را از کشور خارج کنند که ماموران مرزی از این امر جلوگیری کردند.

اقوامی اضافه کرد: به همین منظور، ۹۵ پرونده توسط نهاد‌های مختلف مسوول در آذربایجان غربی تشکیل و به شعبات تعزیرات حکومتی در شهرستان‌های مختلف ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: قضات تعزیرات حکومتی در استان نیز قاچاقچیان را به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی و ضبط احشام قاچاق کشف شده به نفع دولت محکوم کرده اند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احشام قاچاق قاچاق دام مرزهای آذربایجان غربی اخبار آذربایجان غربی تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو، ۱۰۶ دست لباس قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۵۴ این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش محموله قاچاق ۳ میلیارد ریال اعلام کردند.
وی خاطرنشان کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولید داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه
  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس