Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@14:41:59 GMT

روحانی: زبان تشکر در کشور ما دچار لکنت شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۸۰۱۰

روحانی: زبان تشکر در کشور ما دچار لکنت شده است

رئیس‌جمهور گفت: این روزها متاسفانه زبان تشکر در کشور ما دچار لکنت عجیبی شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با بیان اینکه تقریبا موج چهارم را تقریبا هستیم، گفت: این روزها متاسفانه زبان تشکر در کشور ما دچار لکنت عجیبی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زبان نقد و انتقاد همیشه باز بوده و امروز هم باز است و متاسفانه زبان تخریب و تحریف راه افتاده است.

وی افزود: بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر از یک وزارتخانه و دولت تعریف کنند برایشان دردناک است، خب از مردم تعریف کنید. مردم که در این صحنه فعال بودند، پرستاران و پزشکان فعال بودند، حداقل از آنها تشکر کنید.

این خبر در حال تکمیل است ...

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر پلیس از مردم بابت همکاری در اجرای طرح نور

یک روز پس از اجرای طرح پلیس برای برخورد با کشف حجاب که از شنبه ۲۵ فروردین ماه آغاز شد، فرماندهی انتظامی کل کشور با صدور اطلاعیه‌ای از مردم و به خصوص زنان برای همکاری در اجرای این طرح قدردانی کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در دومین اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای طرح برخورد با کشف حجاب که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی فراجا منتشر شده آمده است:‌

« با اجرای طرح نور از روز شنبه 25 فروردین ماه 1403، خوشبختانه شاهد همکاری وصف‌ناپذیر مردم عزیز به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار کشورمان با پلیس هستیم. قاطبه زنان و دختران ایران اسلامی، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

تمام تلاش پلیس بر این است که بانوان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه فعالیت های خود را انجام دهند و در سایه همین همکاری و همراهی هاست که فضایی سالم با حفظ حریم افراد در جامعه شکل می‌گیرد و هر روز بر پویایی و پیشرفت آن افزوده می‌شود.

هشدار تازه پلیس: برخورد قاطع با بدحجابی و هنجارگریزی

فرماندهی انتظامی کشور به تمام مادران، خواهران و دختران سرزمین ایران اسلامی که با برادران خود در فراجا همگام و همسو بوده و با روشنفکری آگاهانه نسبت به قوانین جامعه ایران اسلامی تمکین دارند، تقدیر و تشکر خالصانه خود را ابراز می‌کند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • حسن روحانی : صهیونیست‌ ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند/ جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد
  • حسن روحانی: صهیونیست‌ها درس بگیرند و حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد/ ما منطقه امن می‌خواهیم/ باید خودانتقادی را آغاز کنیم/ کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است
  • روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد /باید خودانتقادی را آغاز کنیم /کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است
  • تشکر پلیس از مردم بابت همکاری در اجرای طرح نور
  • سینما هم باید مانند فوتبال به شهرستان‌ها بیاید
  • سینمایی اجتماعی به سرنوشت سینمای دفاع مقدس دچار نشود
  • پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی شدیدتر خواهد بود