Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک رضی منش در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و کمیسیون نظارت شهرستان اسکو اظهار داشت: نرخ رشد جمعیت سالانه این شهرستان بالای ۱۳ درصد است و با توجه به افزایش روز افزون جمعیت سهند از زمان سرشماری سال ۹۵ تاکنون حدود ۷۰ هزار نفر به جمعیت شهرستان اضافه شده که در تخصیص کالاهای اساسی لحاظ نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اسکو کمبود سیمان را یکی از دغدغه‌های شهرستان عنوان کرد و افزود: با توجه به حجم بالای ساخت و ساز، متأسفانه از ۳۰۰ تن سهمیه سیمان برای مراکز عرضه مصالح ساختمانی ۱۰۰ تن به این شهرستان اختصاص می‌یابد که به هیچ عنوان جوابگوی نیاز شهرستان نیست‌.

رضی منش بر افزایش نظارت بر توزیع عادلانه توسط عاملین فروش تاکید کرد و ادامه داد: از زمان تعیین برش شهرستانی در راستای جلوگیری از احتکار و کم فروشی، نظارت‌های مستمر بر فعالیت واحدهای صنفی انجام گرفته و تاکنون ۱۲ مورد پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شده است که در جهت حمایت از اصناف قانونمند به عاملین متخلف سیمان تخصیص نخواهد یافت.

وی از کمبود واحدهای نانوایی در شهر سهند به خصوص در فاز ۳ این شهر انتقاد کرد و گفت: عدم تخصیص آرد متناسب با میزان جمعیت شهرستان و عدم پیش بینی جمعیت شناور و گردشگر موجب مشکلاتی در شهرستان شده است به طوری با توجه به سرانه مصوب ماهانه قریب به ۵۰۰ تن آرد کمتر از نیاز شهرستان تخصیص می‌یابد.

وی همچنین تعداد نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان اسکو در سال ۹۸ را ۶۵۰۰ عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۳۹۴ مورد منجر به تشکیل پرونده تعزیراتی شده است.

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به اینکه در سال ۹۹ بیش از ۹ هزار مورد نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان به عمل آمده است افزود: با تلاش گشت مشترک‌بازرسی ۱۲۰۰ مورد از این تعداد منجر به تشکیل پرونده تعزیراتی شده که در مقایسه با مدت مشابه ۳۰۵ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۱۳۲۹ مورد بازرسی انجام گرفته که از این تعداد ۲۰۵ مورد منجر به تشکیل پرونده تعزیراتی شده است که نشان از اهتمام متولیان بر نظارت و برخورد با متخلفان می‌باشد.

کد خبر 5232586

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار شهرستان اسکو اسکو تعزیرات انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها ایلام انتخابات شورای شهر و روستا پرونده تعزیراتی شهرستان اسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده برای سه واحد متخلف در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  به منظور سلامت شهروندان طرح تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط در همه مناطق تحت پوشش مرکز بهداشت شهرستان بوکان در حال اجرا است.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت  اظهار داشت:   گشت های مشترک تیم های بازرسی و نظارتی در برنامه سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان از فروشگاه های عرضه مواد غذایی، کارگاەهای تولید بامیە و زولبیا و مراکز عرضه فرآوردە های خام دامی در شهرستان بوکان که با حضور ادارات تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و مرکز بهداشت در جریان است .

مسگری  افزود: در جریان این بازدیدها  ۴۵ لیتر روغن چند بار مصرف و غیر قابل مصرف و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف شناسایی و معدوم شد و   برای ۳  واحد  متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

 

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت تصریح کرد: در ادامه بازرسی ها، کارشناسان بهداشت محیط، از مدارس منتخب اسكان مسافران نوروزي (دبیرستان دخترانه شبانه روزی نمونه دولتی تمدن، مدرسه شبانه روزی دخترانه حضرت زینب (س) و خانه معلم) بازدید کردند و وضعیت رعایت آئین نامه ها و مقررات بهداشتی و امکانات موجود در محل های اسکان مورد بررسی قرار گرفت.

 

 مسگری عنوان کرد: در همین روز بازدید از جایگاه های عرضه سوخت سطح شهرستان که جزو اماکن عمومی حساس محسوب می شوند توسط کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت انجام شد که وضعیت بهداشتی و امکانات موجود این جایگاه ها (بررسی وضعیت آب آشامیدنی، نحوه دفع فاضلاب تولیدی، نحوه دفع پسماند، وضعیت سرویس های بهداشتی، نماز خانه، محل استراحت و استقرار پرسنل شاغل، کپسول های اطفاء حریق ) مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • تشکیل ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • ۵ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شهرستان بمپور تشکیل شده است
  • تشکیل هزار و ۳۵۰ پرونده تعزیراتی برای متخلفان
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی متخلف
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار
  • ۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز در مسیرهای ارتباطی تشکیل شد
  • تشکیل پرونده برای سه واحد متخلف در بوکان