Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از احداث بیمارستان در شهرستان محروم مارگون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛عباس فواز سرمایه گذار لبنانی کارخانه سیمان مارگون با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویرامد دیدار و گفتگو کرد.

حسین کلانتری در این نشست، اظهار داشت: با توجه به کار بزرگی که این سرمایه گذار در استان انجام داده است مورد حمایت ما قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به صبغه دینی و مذهبی فواز و حمایت وی از شیعیان در گوشه گوشه جهان به ویژه مردم این استان دارند، عنوان کرد: ما آمادگی کامل داریم که در طرح ها و برنامه های این سرمایه گذار از وی حمایت کنیم.

وی بر امنیت سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران خارجی تاکید کرد و افزود: این مهم از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است به گونه ای که اعضای شورای تامین استان نگاه ویژه ای به حمایت از سرمایه گذاران به خصوص سرمایه گذاران خارجی دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:  با کسانی که کوچک ترین مزاحمتی برای این سرمایه گذار ایجاد کنند برخورد می شود و در این خصوص  هیچ گونه اغماضی نخواهد شد.

کلانتری خاطر نشان کرد: نیروهای انتظامی ، امنیتی و اطلاعاتی، دستگاه قضا و استانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی و سایر دستگاه های متولی و اجرایی در زمینه های مختلف حمایت های لازم را از این سرمایه گذار انجام خواهند داد.

استاندار با تاکید بر اینکه در این نشست تفاهمات خوبی به عمل آمد، خاطرنشان کرد: افزایش ظرفیت کارخانه سیمان مارگون از ۳ هزار و ۳۰۰ تن به ۵ هزار تن، راه اندازی کارخانه تولید پاکت سیمان، راه اندازی نیروگاه برق و از همه مهم تر ایجاد یک بیمارستان توسط سرمایه گذار لبنانی برای مردم مارگون از مهم ترین مصوبات این نشست است که امید است تمامی این پروژه ها تا قبل از پایان دولت   تدبیر و امید کلنگ زنی شود.

وی تاکید کرد: در خصوص صدور مجوزها با سرمایه گذار لبنانی نهایت همکاری را خواهیم داشت.

کلانتری به صمیمی دوست معاون هماهنگی اقتصادی استاندار که در این نشست حضور داشت ماموریت ویژه دادند که در خصوص صدور مجوزات طرح ها و پروژه های مورد نظر سرمایه گذار لبنانی در سریع ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند. 

نماینده عالی دولت در استان در خصوص توسعه حمل و نقل کارخانه سیمان مارگون، عنوان کرد: یکی از طرح های بزرگ و اساسی این کارخانه راه اندازی شرکت حمل و نقل و خرید ناوگان جدید  توسط سرمایه گذار است که این مهم در ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان مارگون تاثیرگذار خواهد بود.

عباس فواز سرمایه گذار لبنانی کارخانه سیمان مارگون نیز در این نشست، عنوان کرد: در صورتی که شرایط فراهم شود آماده سرمایه گذاری های جدید در استان هستیم.

وی همچنین از علاقه خاص خود نسبت به مردم این استان به ویژه شهروندان و مردم شهرستان مارگون سخن گفت و افزود: ایران و لبنان نقاط مشترک فراوانی دارند و برقراری این ارتباط لازم و ضروری است.

لازم به ذکر است فواز ضمن اینکه یک سرمایه گذار فعال، توانمند و شناخته شده در حوزه صنعت در کشور است ، در سایر کشورهای همسایه به ویژه کشورهای عضو جبهه مقاومت سرمایه گذاری های بزرگی انجام داده است که علاوه بر بحث سرمایه گذاری در سایر مسائل فرهنگی می تواند نقش آفرینی کند و پل ارتباطی قوی بین شیعیان استان با شیعیان سایر کشورهای اسلامی از جمله عراق و لبنان باشد.

گفتنی است این حمایت های ویژه از سرمایه گذار خارجی موجب شد که عباس فواز میل و رغبت بسیاری به ادامه سرمایه گذاری در استان به ویژه در شهرستان محروم مارگون داشته باشد.

امید است مردم مارگون نیز همچون گذشته این سرمایه گذار را مورد حمایت قرار دهند چرا که مردم استان ما به عنوان مردم مهمان نواز قدردان سرمایه گذاران پر خیر و برکتی همچون عباس فواز هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کارخانه سیمان مارگون کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه سرمایه گذار سرمایه گذار سرمایه گذاران راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۷۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی آغاز شد

عملیات اجرایی و ساخت ۷۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی در کشور و اضافه شدن ۱۰ هزار مگاوات برق به ظرفیت تولید نیروگاه‌های در دست احداث، آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تلاش برای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم مورد توجه جدی قرار گرفت به طوری که وزارت نیرو در این دولت اقدامات خود را در جهت فراهم کردن توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور انجام داده است.

همان ایام آغاز به کار دولت سیزدهم علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو از تلاش برای افزایش ۳۵ هزار مگاواتی ظرفیت تولید برق نیروگاه‌ها خبر داد که ۱۰ هزار مگاوات آن از محل انرژی‌های تجدیدپذیر باشد.

وی با بیان اینکه دولت برنامه‌ای چهارساله برای افزایش ۱۰ هزار مگاواتی انرژی‌های تجدیدپذیر دارد، خاطرنشان کرد: بازار توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر ایران، با اتکا به قابلیت بالای منابع انرژی‌های تجدیدپذیر اعم از خورشیدی، بادی، زیست‌توده و زمین گرمایی، از طریق امکان عقد قراردادهای بلندمدت با نرخ‌های تشویقی، بازار بسیار جذابی برای سرمایه‌گذاران است.

وزیر نیرو تأکید کرده بود که ایران از قانون تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی برخوردار بوده و فرصت اقتصادی مناسبی برای سرمایه‌گذاران حوزه تجدیدپذیر برای ایجاد مزارع تجدیدپذیر فراهم شده است.

اکنون نیز با ابلاغ مصوبات شورای اقتصاد در جهت توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر شامل ساخت ۳۰۰۰ مگاوات نیروگاه بادی و ساخت ۴۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی به عنوان طرح ویژه دولت در سال ۱۴۰۲، به سرعت فرایند اجرایی ساخت آنها آغاز، مناقصه برگزار و قراردادها با سرمایه‌گذاران منعقد و اجرایی شدند.

همچنین سال گذشته بالغ بر ۱۰ هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر در دست احداث اضافه شد که امید می‌رود کار ساخت آنها تا پایان سال ۱۴۰۴ به پایان رسیده و با تزریق توان این نیروگاه‌ها به شبکه سراسری، شاهد جهش بی‌سابقه‌ای در توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر باشیم.

سامانه جامع احداث و بهره‌برداری از نیروگاه‌های تجدیدپذیر نیز از سوی سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران (ساتبا) راه‌اندازی شده که از این طریق امکان رصد و ارزیابی وضعیت طرح‌های در برنامه احداث در همه سطوح اجرایی و مدیریتی فراهم شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 739562

دیگر خبرها

  • سه برنامه صنعت برق برای کاهش ناترازی
  • جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی با ۱۶۵۰ واحد ظرفیت در تهران
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • ۳ برنامه صنعت برق برای کاهش ناترازی
  • جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی با ۱۶۵۰ ظرفیت در تهران
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • تاثیر قیمت جدید دلار بر بازار مصالح ساختمانی 1403
  • رشد اقتصاد در گرو اعتماد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است
  • ساخت ۷۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی آغاز شد
  • پتانسیل خفته انرژی سبز در ایران بیدار شد