Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد فرهنگیان حامی آیت‌الله رئیسی در بوشهر گفت: همه با هم تلاش کنیم شور و نشاط بیشتر در جامعه برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ایجاد شود و فرهنگیان به‌عنوان موتور محرکه جامعه و مورد وثوق مردم می‌توانند به‌عنوان اثرگذارترین قشر، مشوق مردم برای حضور حداکثری باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ سومین گردهمایی فرهنگیان جبهه انقلاب استان بوشهر با عنوان نشست‌های بصیرتی شب‌های انتخاباتی با حضور دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در محل ستاد مرکزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله فاتحی دبیر حزب موتلفه اسامی اسلامی استان بوشهر در جمع فرهنگیان حامی آیت الله رئیسی اظهار کرد: کسی که به خدا توکل کند و خداوند را وکیل مدافع خود قرار دهد و به این آیات نورانی معتقد بوده و هدفش عمل به تکلیف و رضایت خدا باشد، قطعا خداوند او را نصرت داده و یاری می‌کند.

فاتحی افزود: آیت الله رئیسی مصداق بارز انسان معتقد به قرآن است و برای ادای تکلیف و کسب رضایت پروردگار پا به صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری گذاشته و قطعا خداوند دل‌های مومنین و آزاد مردان را به سمت ایشان متمایل و او را نصرت خواهد داد.

فعال سیاسی استان بوشهر گفت: آرامش و متانت و تحمل آیت‌الله رئیسی در مناظرات نشان داد که وی استحقاق ریاست جمهوری اسلامی را دارد.

فرهنگیان اثرگذارترین قشر برای مشارکت حداکثری هستند

علی موحدی رئیس ستاد فرهنگیان حامی آیت الله رئیسی در استان بوشهر اظهار کرد: عملکرد ستاد فرهنگیان جبهه انقلاب استان بوشهر مورد رضایت ستاد فرهنگیان کشور قرار دارد.این موضوع نشان می دهد فرهنگیان استان بوشهر به آرمانهای نظام جمهوری اسلامی وفادار‌ هستند و حضور در صحنه انتخابات ریاست جمهوری را یک تکلیف ملی ، میهنی و دینی می دانند.

موحدی عنوان کرد: هدف و اولویت اصلی حضور حداکثری آحاد جامعه پای صندوقهای رای است. اولویت بعدی ما انتخاب کاندیدای اصلح جبهه انقلاب، یعنی حضرت آیت الله رئیسی است.

رئیس ستاد فرهنگیان استان بوشهر گفت: تا آخرین شب مهلت قانونی تبلیغات نشست‌های بصیرتی شبهای انتخاباتی در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

وی بیان کرد: همه با هم باید تلاش کنیم شور و نشاط بیشتر در جامعه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ایجاد شود و فرهنگیان به عنوان موتور محرکه جامعه و مورد وثوق مردم می‌توانند به عنوان اثرگذارترین قشر، مشوق مردم برای حضور حداکثری باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آیت الله رئیسی ستاد فرهنگیان حضور حداکثری استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان دقایقی قبل وارد شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب شد.

به گزارش ایرنا از فرودگاه بین المللی علامه اقبال شهر لاهور، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات عالی رتبه کشورمان صبح امروز به همراه وزیر مسکن پاکستان و در هوای بارانی وارد لاهور، قلب فرهنگی پاکستان، شدند.

رئیس جمهوری ایران در بدو ورود مورد استقبال خانم مریم نواز سروزیر ایالت پنجاب، مهران موحد فر سرکنسول ایران در لاهور و برخی از مسوولان دولت ایالتی قرار گرفت.

مسئولان دولت ایالتی پنجاب برای تسهیل تردد هیات بلندپایه کشورمان همزمان فعالیت تمامی مراکز آموزشی، ادارات دولتی و خصوصی را نیز تعطیل اعلام کردند.

رییس جمهور قرار است در طول این سفر از آرامگاه اقبال لاهوری شاعر و فیلسوف پاکستانی که میراث مشترک دو کشور همسایه شناخته می‌شود، بازدید کند.

خیابان‌های شهر لاهور نیز همانند اسلام‌آباد از فرودگاه تا محل آرامگاه اقبال لاهوری مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصاویر آیت‌الله رئیسی در کنار تصاویر سران پاکستان شده است.

حضور در مسجد تاریخی پادشاهی، بازدید از برخی اماکن فرهنگی و حضور در نشستی در قدیمی‌ترین دانشگاه از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی و هیات همراه خواهد بود.

رئیس جمهور ایران همچنین قرار است با بلیغ الرحمان حکمران این ایالت دیدار کند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح دیروز (دوشنبه) به دعوت طرف پاکستانی برای سفر ۳ روزه رسمی وارد اسلام‌آباد پایتخت این کشور شد.

رئیسی با اعضای هیات همراه با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود، محمد شهباز شریف نخست وزیر و همچنین فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد.

در طول اقامت در اسلام‌آباد، ۸ یادداشت تفاهم میان مقامات ایران و پاکستان به امضا رسید.

دیگر خبرها

  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان