Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@05:30:45 GMT

رونالدو به چه تیم‌هایی بیشتر گل زده؟+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۸۲۴۳

رونالدو به چه تیم‌هایی بیشتر گل زده؟+تصاویر

رونالدو تاکنون ۱۰۴ گل برای تیم ملی پرتغال به ثمر رسانده است و این فوق ستاره لحظه به لحظه به رکورد تاریخی علی دایی نزدیکتر می‌شود.

خبرگزاری میزان - فارس نوشت: دیشب یورو ۲۰۲۰ با یک سال تعویق آغاز شد که تیم ملی پرتغال در گروه مرگ و یکی از جذاب‌ترین گروه‌های تاریخ این مسابقات قرار گرفته است. این تیم در گروه F یورو باید برای صعود با فرانسه، آلمان و مجارستان دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی پرتغال با توجه به اینکه در یورو قبل قهرمان اروپا شده و اکنون نیز ستاره‌های فوق‌العاده‌ای در اختیار دارد، یکی از مدعیان اصلی قهرمان به شمار می‌رود. جدای از این مسئله، عملکرد رونالدو برای ما نیز اهمیت دارد، زیرا که برای رسیدن به رکورد تاریخی علی دایی، تنها ۵ گل فاصله دارد و باید دید آیا می‌تواند به بیشترین گل ملی در تاریخ دست پیدا کند یا خیر.

کریستیانو رونالدو هفته گذشته مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی در بازی دوستانه گل ۱۰۴ خود را به ثبت رساند و سوال اینجاست که فوق ستاره پرتغالی این تعداد گل را در کدام رقابت‌ها و مقابل کدام تیم‌ها به ثبت رسانده است.

از این ۱۰۴ گل، رونالدو ۵۶ گل را با پای راست، ۲۵ گل را با ضربه سر و ۲۳ گل را با پای چپ به ثمر رسانده است. از این تعداد، ۱۱ پنالتی، ۱۰ کاشته و بقیه در جریان مسابقه به ثمر رسیده و این بازیکن ۴۲ گل را در نیمه اول و ۶۲ گل را در نیمه دوم به ثبت رسانده است.

محبوب‌ترین تیم‌های رونالدو سوئد و لیتوانی بوده‌اند که با گل ۷ در صدر این لیست قرار گرفته‌اند. کریس به تیم‌های آندورا، لوکزامبورگ نیز ۶ گل و به تیم لتونی و ارمنستان ۵ گل به ثبت رسانده است.

جدول زیر را مشاهده کنید:

جالب اینجاست که بیشتر از همه ریکاردو کوارشما و ژائو موتینیو برای رونالدو گل ساختند و این ۲ بازیکن هر کدام ۸ پاس گل برای کریستیانو به ثبت رساندند. برناردو سیلوا و نانی نیز هر کدام ۶ پاس گل برای فوق ستاره پرتغالی ایجاد کردند و از این حیث آماری جالبی به ثبت رساندند.

نکته جالب توجه دیگر این است که رونالدو بیشتر گل‌های خود را در فواصل دقایق ۷۶ تا ۸۵ به ثبت رسانده و توانسته در این مدت ۱۹ گل به ثبت رساند. او همچنین در فواصل دقایق ۲۱ تا ۳۰ و ۵۶ تا ۶۵ نیز ۱۴ گل به ثبت رسانده و آمار جالب ۱۲ گل در پایان مسابقات را در کارنامه خود دارد.

نکته مهم دیگر این است که از بین ۱۰۴ گل، رونالدو ۱۹ گل را تنها در بازی‌های دوستانه به ثبت رسانده است. او تاکنون در یورو ۹ گل زده و در جام‌های جهانی نیز ۷ گل به ثبت رسانده است که یکی از آن‌ها پنالتی به تیم ملی کشورمان در سال ۲۰۰۶ بود.

رونالدو بیشتر گل هایش را در مقدماتی‌های جام‌های جهانی و جام‌های ملت‌های اروپا به ثبت رساند و در هر کدام ۳۱ بار گل به ثبت رساند.

جدول زیر را مشاهده کنید:

گل‌های رونالدو در یورو را در زیر مشاهده کنید. آیا کریستیانو می‌تواند در این رقابت به رکورد تاریخی علی دایی برسد؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی در همین زمینه: یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا - دیدار تیم‌های پورتو و یوونتوس

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود

برچسب ها: کریستیانو رونالدو اخبارورزشی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو ثبت رسانده گل به ثبت رساند تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا

به گزارش "ورزش سه"، تصور کردن فهرستی از بهترین ‌‏فوتبالیست‌های تاریخ بدون حضور اسم کریستیانو رونالدو در آن تصور ‌‏عجیبی است اما فابیو کاپلو، سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی، امروز چنین ‌‏فهرستی را مطرح کرده و گفت معتقد است کریستیانو را نمی‌توان در ‌‏زمره ستاره‌هایی دانست که از آنها به عنوان نوابغ فوتبال یاد کرد. ‏

کاپلو که در آستانه مراسم جوایز لاروس در شهر مادرید با خبرنگاران ‌‏صحبت می‌کرد در پاسخ به این سوال که چه فوتبالیست‌هایی را ‌‏نابغه می‌داند گفت:" من مسی را در جام خوان گامپر دیدم و بعد از ‌‏بیست تا بیست و پنج دقیقه که از بازی گذشته بود گفتم این پسر ‌‏نابغه است. مسی و پله و مارادونا از دید من نوابغ فوتبال بودند".‏

خبرنگاران از قرار نگرفتن نام کریستیانو رونالدو در این فهرست تعجب ‏کرده و از کاپلو پرسیدند چطور است که نام سی آر سون در فهرست او ‏نیست. کاپلو در پاسخ گفت:" کریستیانو به نظرم در فهرست دیگری ‏قرار می‌گیرد. او باسزیکن بزرگی است که همه افتخارات از جمله ‏چندین توپ طلا برده ولی همانطور که قبلا گفته‌ام او به خوبی مسی ‏نبود. رونالدو گلزن بزرگی است و می‌تواند هر کاری در زمین فوتبال ‏بکند ولی او نابغه نیست". ‏

دیگر خبرها

  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است / احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است | احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران
  • عکس| رونالدو را با ریش ببینید
  • کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس
  • (عکس) تصاویر وایرال شده از کریستیانو رونالدو با ریش؛ ماجرا چیست؟
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند‌؟