Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک چلسی می گوید گرفتن پیراهن مودریچ از این بازیکن لحظه ای خاص برایش بوده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، میسون مانت، بازیکن باشگاه چلسی و تیم ملی انگلیس بارها در مصاحبه هایش گفته است که در دوران بچگی لوکا مودریچ را الگوی خود قرار داده بوده است و بازی این بازیکن را خیلی دوست دارد. مانت در این فصل و در پیراهن چلسی در لیگ قهرمانان دو بار مقابل الگوی خود به میدان رفته است و به زودی در اولین دیدار تیم ملی انگلیس در یورو نیز مقابل کرواسی صف آرایی می کند تا برای سومین بار مقابل الگویش قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مانت که این روزها مهره مهمی در باشگاه چلسی است و نقش تاثیرگذاری در پیروزی مقابل رئال مادرید و سپس پیروزی در دیدار فینال مقابل منچسترسیتی داشت، می گوید علاوه بر مدال قهرمانی مسابقات لیگ قهرمانان، پیراهنی که از مودریچ گرفت نیز یادگاری مهمی برای او به حساب می آید. مانت در این باره گفت: 

پیراهن او را در کنار تعدادی دیگر از پیراهن هایی که از سایر بازیکنان گرفته ام، در خانه نگه می دارم. نگه داشتن این پیراهن های خاص خیلی خوب است. قبل از دیدار دور رفت مقابل رئال مادرید با کواچیچ صحبت کردم و از او خواستم پیراهن مودریچ را بعدا برایم بگیرد. در نهایت موفق شدم پیراهنش را بگیرم و در بازی برگشت مودریچ پیراهن مرا گرفت چون در بازی رفت پیراهنم را به او نداده بودم. کواچیچ گفت مودریچ دوست دارد پیراهنش را با بازیکنان عوض کند و به من گفته است که پیراهن تو را می خواهد و در بازی های آینده برایت آرزوی موفقیت کرده است. صحبت کردن با او این که پیراهنم را می خواست واقعا حس خوبی داشت. مودریچ همیشه بازیکنی بود که بازیش را تماشا می کردم. بازی مقابل او حس عجیبی داشت زیرا بارها بازی او را تماشا کرده بودم و می دانستم می خواهد چه کار کند. این موضوع به من کمک زیادی کرد. از دو بازی مقابل رئال مادرید تجربه زیادی به دست آوردم.

مانت بازیکنی است که در مسابقات یورو پیش رو، گرت ساوتگیت حساب ویژه ای روی او باز کرده است. مانت در مورد بازی در تیم ملی و مسابقات یورو گفت:

به نظرم اگر به بازیکنان تهاجمی که در تیم داریم نگاهی بیاندازید، متوجه همه چیز می شوید. بازیکنانی داریم که توانایی نگه داشتن توپ و بازی مالکانه را دارند و برای حریف تهدید باشند. در تمرینات سعی می کنیم این خصوصیات را بهتر کنیم. هیچوقت کامل و بی نقص نخواهیم بود اما با توجه به بازیکنان و تمریناتی که انجام داده ایم، امید زیادی دارم که موفق شویم. انگلیس هیچوقت فاتح یورو نشده است و تیم ما تیمی است که عطش زیادی برای انجام این کار دارد. می خواهیم تاریخ ساز شویم و کاری کنیم که هیچکس سابقا انجام نداده است. حس می کنم با این گروهی که داریم می توانیم این کار را انجام دهیم. 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ محمد پنجعلی مهدی قائدی: خیلی ها می‌ گویند شبیه به خداداد عزیزی بازی می‌ کنم ایران - کامبوج؛ دست و پا گرمی! | تحلیل بازی تحویل توپ دیدار ایتالیا-ترکیه به داور با استفاده از ماشین کنترلی / عکس برتری 3-0 ایتالیا مقابل ترکیه، بهترین برد تاریخ آتزوری در رقابت های یورو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا به مصاف افغانستان رفت و توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد.

محمد کشاورز بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال و سرمربی کنونی تیم گیتی پسند در گفت و گو با خبرنگار مهر به بررسی عملکرد تیم ملی در نخستین دیدار خود پرداخت و گفت: بازی با افغانستان بازی خوبی بود. شروع هر تورنمنتی مشکلات خود را دارد و مهم بود که ببریم. معتقدم بازی به بازی شرایط و کیفیت بهتر می‌شود و در بازی‌های حذفی و نیمه نهایی و فینال به بهترین کیفیت خواهیم رسید و انشاالله قهرمان مسابقات خواهیم شد. در این دیدار هر وقت که تیم ملی کارهای ترکیبی را ارائه کرد موفق بودیم و گل اول ایران به وضوح یک کار ترکیبی زیبا بود. معتقدم هرچه تیمی تر بازی کنیم شرایط بهتری خواهیم داشت. در بدنه تیم ملی بازیکنان خوبی حضور دارند که می‌توانند کار تیمی را ارتقا دهند.

او ادامه داد: ما در این بازی و به خصوص در نیمه اول فشار زیادی به حریف وارد کردیم. اینکه در این بازی موقعیت سوزی‌های زیادی داشتیم بیشتر به این خاطر بود که بازی اول است. در این بازی بازیکنان باید با شرایط مسابقات و همچنین شرایط کفپوش سالن آشنا می‌شدند و این روند در بازی‌های بعدی بهبود پیدا خواهد کرد و گل‌های بیشتری خواهیم زد.

وی در خصوص غیبت حسین طیبی در این بازی‌ها گفت: بدون شک حسین طیبی ستاره فوتبال ایران است و اگر بود می‌توانست شرایط تیم را بهتر کند. اما قطعاً بازیکنان دیگری که در تیم حضور دارند می‌توانند جای خالی او را به خوبی پر کنند و عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

وی در خصوص رقبای ایران در این بازی‌ها گفت: به طور قطع می گویم که ایران یک سر و گردن از تیم‌های آسیایی بالاتر است و بدون تردید شانس اول قهرمانی هستیم و با تلاش بازیکنان حرفه‌ای و درایت کادر فنی خوبی که داریم بعید می‌داند که در این تورنمنت تیمی حریف ایران شود. بازی دیگر تیم‌ها را در این مسابقات دیدم و انصافاً تیم ایران یک سر و گردن بالاتر از تیم‌هایی مثل ژاپن و ازبکستان است. هرچند نباید فراموش کنیم که این رقابت‌های جام ملت‌های آسیا است و نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم.

وی در پایان برای تیم ملی فوتسال کشورمان آرزوی موفقیت کرد و همچنین به مجید مرتضایی سرمربی تیم ملی افغانستان به خاطر تیم خوب و با جسارتی که ساخته است تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد تیم افغانستان بتواند در کنار ایران به مرحله بعد صعود کند.

کد خبر 6082112

دیگر خبرها

  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است