Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صالح زندی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار کرد: ساعت ۳:۳۳ دقیقه بامداد امروز طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ خبر از واژگونی تانکر حامل مازوت در بلوار دکتر حسینی بالاتر از تعویض پلاک اعلام شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: نیرو‌های ایستگاه‌های یک و دو بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و عملیات امدادرسانی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اعلام کرد: راننده تانکر حامل مازوت در بلوار دکتر حسینی به دلیل عدم کنترل وسیله نقلیه به یک دستگاه تریلی حامل کانتینر که در حاشیه بلوار پارک شده بود؛ برخورد می‌کند و کابین از تانکر جدا شده و تانکر به یک دستگاه اتوبوس پارک شده در حاشیه بلوار برخورد و واژگون می‌شود.

زندی افزود: با توجه به واژگونی تانکر مواد سوختی در این بلوار سرازیر شد که بلافاصله نیرو‌های امداد به همراه چندین دستگاه ماشین آلات سازمان عمران شهرداری با حمل خاک نسبت به پاکسازی این بلوار اقدام نمودند.

او افزود: متاسفانه در این حادثه راننده تانکر جان خود را از دست داد و هم اکنون مسیر بلوار دکتر حسینی با جابجایی تانکر و پاکسازی کامل مسیر بازگشایی شده و تردد در آن در جریان است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری سنندج حادثه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون گفت: در تماس تلفنی با اورژانس مبنی بر واژگونی خودروی پراید در منطقه دشت برم اطراف روستای پرک در جاده کازرون تیم عملیاتی به مکان حادثه اعزام شدند.
بهمن جمشیدی افزود: نجاتگران هلال احمر پس از ارزیابی صحنه یک نفر مصدوم حادثه را به عوامل اورژانس و مردی۳۶ ساله را که به دلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت شده بود به نیروی انتظامی تحویل دادند.

وی بیان کرد: مصدوم این حادثه با اورژانس دشت برم به بیمارستان ولیعصر کازرون اعزام شد.

در این حادثه خودرو سواری پس از واژگونی . خروج از مسیر ، دچار آتش سوزی شده بود.

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران به اردبیل/ ۵ کشته و ۱۸ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران به اردبیل ۵ کشته بر جای گذاشت
  • ۵ کشته و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۵ کشته
  • واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن
  • واژگونی رنو دو کشته برجای گذاشت
  • حمله به اتوبوس حامل غیرنظامیان در پاکستان ۱۱ کشته برجا گذاشت