Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:34:00 GMT

اطمینان می‌دهیم از آرای مردم به دقت صیانت کنیم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۸۴۲۶

اطمینان می‌دهیم از آرای مردم به دقت صیانت کنیم

به گزارش خبرنگار مهر نشست هماهنگی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین از سوی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان قزوین در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد.

در این نشست که استاندار، رئیس ستاد انتخابات استان، جانشین اداره کل اطلاعات، فرماندار و دادستان قزوین هم حضور داشتند آخرین ضوابط تبلیغاتی و نکات قانونی به نامزدها یادآوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منوچهر حبیبی در این نشست گفت: سه رکن اساسی انتخابات شامل مردم، داوطلبان و عوامل اجرایی است و بدون تردید مردم زینت انتخابات هستند و بدون آنها انتخابات مفهومی ندارد.

وی افزود: مسئولان امانتدار رأی مردم هستند و نامزدها موتور محرک انتخابات هستند که می‌توانند در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرین باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین خطاب به نامزدها تصریح کرد: از اینکه جسارت داشتید و خود را در معرض قضاوت قرار دادید جای تبریک دارد و امیدواریم در این رقابت دوستانه موفق باشید و تسلیم رأی مردم باشید.

حبیبی گفت: شرایط کرونایی همه چیز را فلج کرده و تاکنون هم ناشناخته است هرچند واکسن دارد اما صد در صدی نیست و به هرحال ۱۶ ماه است که درگیر کرونا هستیم و هر جا تجمعی هست این ویروس حضور دارد و نفس کار انتخابات هم تجمع است لذا باید وضعیت را مدیریت کنیم.

وی بیان کرد: با همراهی مردم و مدیریت بهداشت و درمان بستری‌ها کاهش یافته اما شرایط شکننده است و اگر غفلت کنیم آسیب جدی می‌بینیم لذا توصیه می‌کنیم مراقب مردم، هواداران و خودتان باشید و در اجرای پروتکل‌های بهداشتی جدی عمل کنید.

حبیبی اظهارداشت: توصیه اکید داریم حتی الامکان در مکان‌های سربسته تجمعی نباشد یا حداقل باشد و فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌ها رعایت شود تا دچار مشکلات بیشتر نشویم.

وی مدیریت فضای مجازی را مهم دانست و افزود: بار تبلیغات در این دوره در فضای مجازی است اما رها شده و بی سرو سامان است و دشمن بیشتر از آن استفاده می‌کند لذا درخواست می‌کنیم نامزدها درفضای مجازی حضور پُررنگی داشته باشند تا برنامه‌های دشمنان کم رنگ شود.

حبیبی تصریح کرد: دشمن دنبال یاس و ناامیدی و ایجاد بی انگیزگی است و شما باید پررنگ در چارچوب قوانین با رعایت اصول حرکت کنید.

وی اضافه کرد: به جای تخریب دیگران بهتر است خودتان را اثبات کنید و برنامه‌هایتان را اطلاع رسانی کنید تا مردم آگاهانه رأی دهند و بدترین بی اخلاقی تخریب دیگران است که مردم آن را نمی‌پسندند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین یادآورشد: در انتخابات باید اخلاق را نهادینه و برجسته کنید و ضمن انتشار برنامه‌های خود در فضای مجازی مراقب باشید کانالهای فضای مجازی محل بد اخلاقی نشود.

وی اضافه کرد: مدیران و کارگزاران دولتی حق جانبداری از نامزدها را ندارند و باید بی طرف باشند و اگر مدیری از نامزدی طرفداری کند برخورد می‌کنیم و در این راستا از رسانه‌ها انتظار داریم اگر تخلفی دیدند حتماً منعکس کنند تا برخورد شود.
حبیبی در ادامه اظهارداشت: به همه نامزدها، طرفداران و مردم اطمینان صد در صدی می‌دهیم که با دقت از آرای شما صیانت کنیم و از آنجا که در هر شعبه ۱۵ تا ۲۰ نفر حضور دارند امکان تخلف در حد صفر است و وجود ندارد.

وی بیان کرد: در شهر قزوین انتخابات کاملاً الکترونیک است و در یک تا دو ساعت پس از پایان رأی گیری نتایج مشخص می‌شود که پس از اعلام رأی ریاست جمهوری آن را منتشر می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: بار دیگر به مردم اطمینان می‌دهیم که نگران نباشند و انتخابات در کمال صحت، دقت و امانتداری برگزار خواهد شد

کد خبر 5232627

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر حبیبی انتخابات 1400 استانداری قزوین انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها انتخابات شورای شهر و روستا ایلام رئیس ستاد انتخابات استان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه تیم‌های داماشیان رشت و مس شهر بابک برگزار شد و از سوی ابوالفضل فضلی استبرق، بازیکن تیم مس شهر بابک تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به داور مسابقه رخ داد. وی به ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.
الیاس نکونام، مربی تیم مس شهربابک به دلیل بدرفتاری نسبت به داور مسابقه به ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.
تیم داماشیان رشت به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری، تخلفات منتسب، فحاشی به بازیکن تیم مقابل و پرتاب ترقه به ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.
دیدار تیم‌های چادرملو اردکان و نفت مسجد سلیمان در حالی برگزار شد که از سوی هادی عدالت خواه، مربی تیم چادرملو اردکان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال داور مسابقه رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی خود محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.
حسین مسیبی، مربی تیم چادرملو اردکان به دلیل بدرفتاری نسبت به داور مسابقه به ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است. این رای از حیث محرومیت قابل تجدیدنظر است.
مجتبی نورعلی سراوی، مدیر رسانه‌ای تیم چادرملو اردکان به دلیل بدرفتاری نسبت به داور مسابقه به ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی و سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است. این رای از حیث محرومیت قابل تجدیدنظر است.
علی عبدالله زاده، بازیکن تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه به ۴ جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدیدنظر است.
امیر مروانی، تدارکات تیم آبی پوشان جنوب به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به مدت دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است. این رای از حیث محرومیت قابل تجدیدنظر است.

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • ویزیت رایگان ارتش در مراغه
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • پیام حضرتعالی مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است
  • نیروهای ارتش و سپاه همیشه برای صیانت از کشور کنار مردم هستند (فیلم)
  • پیکاپ نظامی جدید کانادا با کمک دانشمندان ایرانی به میدان آمد (+ عکس)