Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور مشاور وزیر و معاون مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، استاندار ایلام و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار و این سد به طور رسمی وارد چرخه اقتصادی کشور شد.

سد کنجانچم از نوع خاکی با هسته رسی به ارتفاع ۸۶ متر و با طول تاج ۲ هزار و ۶۰۰ متر طراحی و اجرا شده است، این سد با حجم مخزن ۸۵ میلیون مترمکعب بخشی از طرح بزرگ سامانه گرمسیری است که تنظیم کننده آب نابهنگام انتقالی از سامانه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته مسوولان استانی برای آبگیری سد کنجانچم ۴۰۵ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی با موافقت مقام معظم رهبری سرمایه‌گذاری شده است.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی هفته گذشته در راس هیاتی متشکل از روسا و اعضای تعدادی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس در سفری یکروزه وارد استان ایلام شد.

وی در بدو ورود به استان ایلام بازدید از تونل ملی کبیرکوه واقع در شهرستان آبدانان و سپس اراضی کشاورزی واقع در پایین دست سد کنجاچم مهران بازدید کرد.

وی قول مساعد داد تا مجلس تمامی تلاش خود را برای رفع محرومیت ایلام به کار گیرد و از توسعه استان‌های مرزی در برنامه هفتم توسعه خبر داد.

اوایل هفته گذشته زمین لرزه‌ای با قدرت ۵.۲ ریشتر نوار مرزی شهرستان مهران را لرزاند که این پدیده طبیعی در شهرستان‌های مهران، ایلام، چوار و ایوان و نوار مرزی عراق و بخش‌های غربی استان کرمانشاه هم حس شد.

کانون اصلی این زمین لرزه در مناطق بیابانی و دور از سکنه نوار مرزی شهرستان مهران رخ داد، بنابرین خسارت‌های جانی و مالی خاصی به مناطق مسکونی نزدیک کانون زلزله وارد نشد اما با این وجود تمامی دستگاه های عضو ستاد بحران استان ایلام به مدت ۷۲ ساعت در حالت آماده باش بودند.

هفته گذشته همچنین با شروع گفت و گوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با شبکه‌های استانی، سه نامزد شامل عبدالناصر همتی، محسن مهرعلیزاده و سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با شبکه استانی مرکز ایلام گفت و گو کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی وارد ایلام شد

رییس مجلس شورای اسلامی وارد استان ایلام شد و مورد استقبال استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف با هدف نظارت میدانی بر حوزه های انتخابیه استان ایلام، گفت و گو با مردم و پیگیری مطالبات آن‌ها دقایقی پیش وارد فرودگاه ایلام شد.
وی پس از ورود به فرودگاه ایلام به منظور بازدید از روند احداث تونل بزرگ کبیرکوه که به عنوان بزرگ ترین تونل جاده ای کشور در حال احداث است، به شهرستان آبدانان عزیمت کرد.

قالیباف: مجلس تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت ایلام به کار می‌بندد

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بودجه ۱۴۰۰ مجلس توجه ویژه ای به ایلام در حوزه محرومیت زدایی و اشتغال داشته است، گفت: مجلس یازدهم تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت‌های موجود در این استان به کار خواهد بست.

به گزارش ایرنا، محمد باقر قالیباف روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در فرودگاه ایلام اظهار داشت: بسیار خوشحالم که امروز به استان‌ ولایتمدار و شهیدپرور ایلام سفر کرده‌ام که این چهارمین سفر در قالب سفر نظارت‌های استانی است.

قالیباف: توسعه استان های مرزی از اولویت‌های برنامه هفتم توسعه است

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم ترین اولویت ها در برنامه هفتم توسعه که اجرای آن از سال ۱۴۰۱ شروع می شود، نگاه ویژه به استان های مرزی همچون ایلام برای حرکت به سمت توسعه پایدار است.

به گزارش ایرنا، محمد باقر قالیباف روز دوشنبه در نشست نهایی پیگیری و نظارت میدانی اظهار داشت: استان ایلام دارای فرصت های بزرگی مانند انرژی، توریستی و زوار عتبات عالیات است که باید از آنها برای توسعه ایلام و کشور بهره گرفت.

قالیباف: سد کنجانچم ایلام چهار هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری از سد کنجانچم ایلام مورد نیاز است.

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف روز دوشنبه در بازدید از سد مخزنی کنجانچم ایلام، انتقال آب در منطقه گرمسیری استان ایلام و کرمانشاه را موضوع مهمی برشمرد و افزود: این پروژه می‌تواند علاوه بر تامین آب کشاورزی و صنعت در استان تا چندین دهه آب منطقه را نیز تامین کند.

رییس مجلس شورای اسلامی از تونل کبیرکوه ایلام بازدید کرد

رییس مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در سفر یک روزه خود به استان ایلام با حضور در شهرستان آبدانان از تونل بزرگ کبیرکوه در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف روز دوشنبه در حاشیه بازدید از روند احداث تونل بزرگ کبیرکوه، گفت: در جلسه امروز با استاندار و نمایندگان ایلام و در برنامه هفتم توسعه بحث ریلی ایلام و تونل کبیرکوه از اولویت‌ها خواهد بود.

پنج هزار میلیارد تومان برای تکمیل سامانه گرمسیری در ایلام نیاز است

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: پنج هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه سامانه گرمسیری در محدوده استان ایلام نیاز است.

به گزارش ایرنا، ساداتی نژاد روز دوشنبه در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی سفر رییس مجلس شورای اسلامی به ایلام اظهار داشت: ایلام از ویژگی های لازم برای تبدیل شدن به قطب کشاورزی و دامداری کشور برخوردار است.

۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت های مرز مهران اختصاص یافت

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت های مرز بین المللی مهران خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا رضایی کوچی روز دوشنبه در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی سفر رییس مجلس شورای اسلامی به ایلام اظهار داشت: حدود ۶۰ درصد تردد زوار اربعین از مرز مهران صورت می گیرد ولی به نسبت این تعداد زیرساخت های آب شرب و فاضلاب پیش بینی نشده است.

عملیات آبگیری سد کنجانچم مهران آغاز شد

عملیات آبگیری سد کنجانچم مهران روز پنجشنبه در مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس به دستور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری و جمعی از مسئولان کشوری و استانی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور مشاور وزیر و معاون مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، استاندار ایلام و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار و این سد به طور رسمی وارد چرخه اقتصادی کشور شد.

مشاور وزیر نیرو: ۳۱ سد مرزی کشور در هشت سال به بهره‌برداری رسیده است

مشاور وزیر نیرو و معاون مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ۵۶ سد مرزی به بهره‌برداری رسیده که از این تعداد ۳۱ سد در هشت سال گذشته افتتاح شده است.

به گزارش ایرنا، محمد حاج رسولی ها روز پنجشنبه در آیین افتتاح آبگیری سد کنجانچم و تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی پایین دست این سد که با حضور رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: از مجموع ۵۶ سد مخزنی افتتاحی تا کنون ۳۱ سد در دوران فعالیت دولت تدبیر و امید ایجاد و احداث شده است.

مهم ترین هدف احداث سد کنجانچم مهران ذخیره آب زمستانه است

مشاور وزیر نیرو و معاون مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: مهم ترین هدف احداث سد کنجانچم، ذخیره آب زمستانه حوزه آبریز سد گلال ملک و جلوگیری از هدرفت و خروج آب از مرزهای کشور است.

به گزارش ایرنا، محمد حاج رسولی ها روز پنجشنبه در حاشیه آبگیری اولیه سد شهدای کنجانچم مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز این سد با دستور رییس جمهوری بصورت ویدیو کنفرانس و با حضور مسوولان استانی آبگیری شد که امیدواریم منشا برکات فراوانی برای استان ایلام باشد.

استاندار ایلام: ۴۰۵ میلیارد تومان برای سد کنجانچم سرمایه گذاری شد

استاندار ایلام با بیان اینکه آغاز آبگیری سد کنجانچم گام بزرگی در جهت تکمیل سامانه گرمسیری است، گفت: ۴۰۵ میلیارد تومان اعتبار برای آبگیری سد کنجانچم از محل صندوق توسعه ملی با موافقت مقام معظم رهبری، سرمایه گذاری شده است.

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز پنجشنبه در حاشیه آیین آبگیری سد کنجانچم مهران که بصورت ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهوری انجام شد، اظهار داشت: این پروژه که در پایداری مرز تاثیرگذار است به همراه  پروژه آب‌اندازی ۲ هزار و ۷۵۰ هکتار شبکه اصلی آبیاری و زهکشی در دهمین پویش هرهفته الف - ب - ایران در استان ایلام افتتاح شد.

استاندار: پنج میلیارد یورو در حوزه نفت و گاز ایلام سرمایه گذاری شد

استاندار ایلام با تاکید بر رفع موانع تولید و استقبال از سرمایه گذاران، گفت: پنج میلیارد ریال یورو از آغاز کار دولت تدبیر و امید تاکنون در حوزه نفت و گاز این استان سرمایه گذاری شده است.

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز پنجشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام اظهار داشت: افزایش میزان سرمایه گذاری در استان علاوه بر افزایش تولید و رونق اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری را به دنبال خواهد داشت.

زمین لرزه ۵.۲ ریشتری صالح آباد مهران را لرزاند

زلزله ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر لحظاتی پیش بخش صالح آباد از توابع شهرستان مرزی مهران را لرزاند.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه ساعت ۹ و ۲۴ دقیقه و ۲۲ ثانیه صبح امروز یکشنبه به وقوع پیوسته است. 

ستاد فوق العاده بحران ۲ شهرستان ایلام در حال برگزاری است

استاندار ایلام گفت: جلسات ستاد فوق العاده بحران به علت وقوع زمین لرزه صالح آباد در ۲ شهرستان مهران و چوار بطور همزمان در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز یکشنبه در گفت و گویی خبری اظهار داشت: هیچ گونه خسارت جانی به مردم زلزله زده صالح آباد گزارش نشده است.

تیم های امدادی ایلام تا ۷۲ ساعت آینده در آماده باش هستند

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: تیم های امدادی به دستور استاندار ایلام و بنا بر مصوبه ستاد بحران استان، تا ۷۲ ساعت آینده در حالت آماده باش قرار دارند.

به گزارش ایرنا، آیت قیصربیگی روز یکشنبه در نشست دستگاه های عضو ستاد بحران استان ایلام اظهار داشت: باتوجه به‌ اینکه احتمال وقوع زمین لرزه های دیگری در مناطق درگیر زلزله وجود دارد، تیم های امدادی و خدمات رسان به مدت سه شبانه روز در وضعیت آماده باش قرار خواهند داشت.

فرماندار مهران: زلزله صالح آباد تلفات جانی و مصدومیت نداشته است

فرماندار مهران گفت: طبق آخرین گزارش ها، زلزله ۵.۲ ریشتری بخش صالح آباد این شهرستان هیچگونه تلفات جانی و مصدومیت نداشته است.

اسد قاسمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خسارات مالی ناشی از زلزله نیز تنها در حد ترک خوردگی دیوارهای منازل است و میزان آن در دست ارزیابی است.

استاندار: ایلام نیازمند نگاه ویژه مجلس برای تخصیص اعتبارات ملی است

- استاندار ایلام گفت: استان ایلام نیازمند نگاه ویژه مجلس شورای اسلامی برای تخصیص اعتبارات ملی است.

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز دوشنبه در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی سفر رییس مجلس شورای اسلامی به ایلام اظهار داشت: مردم ایلام در طول هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی بسیار، دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند.

نماینده دهلران: مجلس به استقلال حوزه نفت و گاز ایلام ورود کند

نماینده شهرستان های آبدانان، دره شهر، بدره و دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه نفت و گاز این استان با وجود ظرفیت های عظیم همچنان مستقل نشده است که باید در این زمینه مجلس وارد عمل شود.

به گزارش ایرنا، بهزاد علیزاده روز دوشنبه در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی سفر رییس مجلس شورای اسلامی به ایلام اظهار داشت: این استان نیازمند توجه ویژه مجلس در تخصیص بودجه برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و رهایی از محرومیت است.

قاضی زاده هاشمی: ایلام قابلیت تبدیل شدن به قطب سیاسی و اقتصادی دارد

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایلام با دارا بودن مناطق گردشگری و منابع غنی نفت و گاز و همچنین گذرگاه های مرزی، قابلیت تبدیل شدن به قطب سیاسی و اقتصادی کشور دارد.

به گزارش ایرنا ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز جمعه در گفت و گو با شبکه استانی ایلام اظهار داشت: مردم عزیز استان ایلام با افتخار در خدمت شما هستم، همه بچه های جبهه و جنگ از استان ایلام خاطرات زیادی دارند و توفیق داشتم که در پایگاه ظفر در شهر ایلام در عملیات کربلای یک، آزادسازی مهران حضور داشته باشم و دوستان زیادی از ما و رزمندگان برای دفاع از خاک میهن جنگیده اند و خون های پاکی آنجا ریخته شده است، همه دلدادگان اباعبدالله(ع) به استان ایلام و باب الحسین در شهرستان مهران تعلق خاطر دارند و خدمات زیادی که مردم ایلام به زوار ارائه می کنند همواره در یادها مانده است.

مهرعلیزاده: دیدگاه های تنگ نظرانه مانع نشاط مردم می‌ شود

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: افرادی که می خواهند با دیدگاه های تنگ نظرانه فقط نظر خود را اعمال کنند و به جای توجه به بحران آب، کوچکترین نشاط و شادابی مردم را محدود کنند دیدگاه آنها کاملا اشتباه است که باید آن را اصلاح کنند.

به گزارش ایرنا، محسن مهرعلیزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با شبکه استانی مرکز

ایلام اظهار داشت: این که ما بخواهیم بصورت کاملا تنگ نظرانه فقط به فکر پیاده کردن ایده و نظر خود باشیم نمی توانیم در حل و فصل مشکلات موفق باشیم.

همتی: مشکلات مردم با تداوم تقابل و تحریم حل نمی شود

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکلات مردم با تداوم تقابل و تحریم‌ها حل نمی‌شود، برای افزایش صادرات و واردات، سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی و فعالیت نظام بانکی باید برنامه‌ریزی کرد تا در دنیا به رشد اقتصادی قابل‌ملاحظه‌ای دست یافت .

به گزارش ایرنا، عبدالناصر همتی در گفت و گوی تلویزیونی با مردم ایلام شرایط کشور را سخت دانست و افزود: شرایط کشور به‌گونه‌ای است که ما نیاز به اقدامات جدی و ضروری برای اصلاح امور اقتصادی داریم.

امام جمعه ایلام: شرکت در انتخابات لبیک به رهبری و موجب اقتدار نظام است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد اصلح لبیک به فرمان رهبری، تجدید عهد با شهدا و موجب اقتدار نظام است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: ما در برابر دشمن در حال صف آرایی هستیم بنابراین نباید در انتخابات اجازه دهیم دشمن شاد شود.

استفاده از اموال دولتی به نفع نامزدهای انتخابات ممنوع است

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات ایلام تاکید کرد: هرگونه استفاده از اموال عمومی و دولتی به نفع نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اسلامی شهر و روستا ممنوع و در صورت مشاهده با خاطیان بشدت و بدون اغماض برخورد می شود.

به گزارش ایرنا، الیاس فتاحی روز سه شنبه در نشست ستاد انتخابات استان اظهار داشت: کلیه ادارات دولتی و مجریان برگزاری انتخابات باید اصل بی طرفی را در انتخابات پیش رو سرلوحه کار خود قرار دهند و از ظرفیت حقوقی خود به نفع هیچ نامزدی استفاده نکند.

نامزدهای انتخابات شوراها، روسای ستادهای خود را معرفی کنند

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام گفت: نامزدهای شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری در صورت تمایل برای برپایی ستاد مردمی باید روسای ستادهای خود را جهت کسب مجوز به فرمانداری و بخشداری های محل سکونت معرفی کنند.

سیدصادق موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روسای ستادهای تبلیغاتی نامزدها با معرفی به فرمانداری و بخشداری های محل سکونت، نسبت به قوانین و موارد مجاز یا تخلف تبلیغات و همچنین نکات الزامی در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا توجیه می شوند.

فراخوان مردم برای حضور در تجمعات انتخاباتی ممنوع است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: هر گونه تجمع انتخاباتی در فضاهای بسته و فراخوان مردم برای حضور در چنین مکان هایی ممنوع است.

 به گزارش ایرنا، جمیل صادقی فر روز یکشنبه در کارگروه رسانه ای ایلام اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات انتخاباتی در فضاهای بسته طی چند روز اخیر و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، احتمال آغاز خیز جدید بیماری در هفته های آتی بسیار زیاد است.

رعایت نکردن پروتکل ها به شیوع موج پنجم کرونا می انجامد

معاون توسعه منابع انسانی استاندار ایلام گفت: به دلیل کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه اصناف احتمال شیوع پیک پنجم کرونا در استان وجود دارد.

به گزارش ایرنا، معروف بسطامی روز چهارشنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان اظهار داشت: به دلیل سهل انگاری مردم و تصور آنان از قطع زنجیره کرونا، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار کاهش یافته و این می تواند بسیار خطرآفرین باشد.

تزریق دوز دوم واکسن کرونا در ایلام بدون مشکل انجام می شود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: برنامه ریزی ها برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا در ایلام به گونه ای صورت گرفته که بر اساس موعد مقرر و بدون مشکل انجام می شود.

یه گزارش ایرنا، جمیل صادقی فر روز دوشنبه در کارگروه رسانه ای کرونا اظهار داشت: هیچگونه مشکلی برای تزریق دوز دوم کرونا در استان وجود ندارد هرچند واکسن داخلی به چرخه مصرف وارد نشده است اما این اتفاق به زودی خواهد افتاد.

کمیته تعیین تکلیف اراضی منطقه ویژه اقتصادی مهران تشکیل شود

استاندار ایلام خواستار تشکیل کمیته تخصصی و حقوقی برای تعیین تکلیف اراضی منطقه ویژه اقتصادی مهران شد و تاکید کرد: حقوق مردم و سهامداران، وضعیت تملک زمین، اهلیت مالکین در این کمیته مشخص شود.

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز چهارشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت با بخش خصوصی استان اظهار داشت: کمیته حقوقی و تخصصی تعیین تکلیف اراضی منطقه ویژه اقتصادی مهران باید از سهامداران و نماینده سرمایه گذاران، نماینده دادگستری، جهاد کشاورزی سازمان همیاری شهرداری‌های، سازمان صمت به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تشکیل و جلسات کارشناسی را در اسرع وقت برای رفع این مسأله برگزار کنند.

ممنوعیت عرضه مرغ زنده به منزله عدم فعالیت مرغ فروشان نیست

مدیرکل دامپزشکی ایلام گفت: ممنوعیت عرضه و کشتار مرغ غیرمجاز به منزله پایان فعالیت این صنف نیست، بلکه با ساماندهی عرضه کنندگان مرغ زنده، فقط نوع فعالیت آنها تغییر خواهد کرد.

دکتر رامین پورنجف روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عرضه و کشتار مرغ زنده باتوجه به اجرای طرح ساماندهی مراکز تهیه و عرضه مرغ زنده که از دهم خردادماه آغاز شده در استان ایلام ممنوع است.

برچسب‌ها ایلام مهران محمد باقر قالیباف محمدرضا رضایی کوچی عبدالناصر همتی سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی محمد نوذری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محسن مهرعلیزاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام مهران محمد باقر قالیباف ایلام مهران محمد باقر قالیباف عبدالناصر همتی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی محمد نوذری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محسن مهرعلیزاده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری میلیارد تومان برای تکمیل مجلس شورای اسلامی گفت هزار میلیارد تومان نامزدهای انتخابات آبگیری سد کنجانچم برنامه هفتم توسعه محمدباقر قالیباف سد کنجانچم مهران سرمایه گذاری شد استاندار ایلام سامانه گرمسیری گزارش ایرنا روز پنجشنبه استان ایلام شهرستان مهران حوزه نفت و گاز گفت و گو روز یکشنبه بحران استان رییس جمهوری زاده هاشمی ایلام نیاز مشاور وزیر پروتکل ها صالح آباد زمین لرزه ایلام گفت آماده باش برای رفع ایلام شد مرغ زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری بندهای سنگی و ملاتی و گوراب ها در سیرجان

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سیرجان گفت:درپی بارش های دو روز اخیرکه در مناطق کوهستانی بیش از 50 میلیمتر بارندگی ثبت شده ، این بارندگی باعث ذخیره بیش از ۳۰۰ هزار متر مکعب آب در پشت بندها و گوراب های این شهرستان شده است
مهران میرشاهی افزود : در مناطق چهار گنبد ، گدار خانه سرخ و بخش گلستان که طرح های آبخیزداری شامل بندهای سنگی و ملاتی و گوراب به وسعت 50 هکتار و اعتبار 7 میلیارد ریال در بهمن پارسال افتاح شد به طور کامل  آبگیری شدندو بارش مناسب باران باعث آبگیری هلالی ها در طرح های جنگل کاری نیز شده است.
 وی : با اشاره به سیلابی شدن  بیشتر رودخانه ها در سیرجان افزود: با اطلاع رسانی های انجام گرفته و نیز نظارت و کنترل شبانه روزی برروی سازه های آبخیزداری های از حوادث احتمالی و خسارت به دامداران جلوگیری شد.

دیگر خبرها

  • آبگیری ۳۵ درصد از حجم تالاب آق گل ملایر
  • آبگیری 35 درصد از حجم تالاب آق گل ملایر
  • قالیباف در مرحله دوم انتخابات مجلس هم بازنده اصلی است
  • آبگیری بند‌های سنگی، ملاتی و گوراب‌ها در سیرجان
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • آبگیری بندهای سنگی و ملاتی و گوراب ها در سیرجان
  • روزانه ۷۷۴ تن زباله در استان ایلام تولید می‌شود
  • روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود
  • آبگیری بند سنگی ملاتی لاسرداب اردستان
  • آبگیری ۱۱۰ میلیون مترمکعبی سازه‌های آبخیزداری هرمزگان