Web Analytics Made Easy - Statcounter

فهیمه برخان گفت: هر شب راس ساعت ۲۰ با قرائت صلوات خاصه آن حضرت از راه دور به ساحت مقدس این امام همام عرض ارادت می کنیم.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به ویژه برنامه های کانون فاطمیه در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: برپایی جشن های دهه کرامت در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) یکی از این ویژه برنامه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: جشن ولادت حضرت معصومه (س) امروز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.

وی بیان کرد: از برنامه های تدارک دیده شده برای برپایی این جشن، آذین بندی فاطمیه، اجرای مولودی و سخنرانی با محوریت سبک زندگی و سیره حضرت معصومه (س) است.


برخان ابراز کرد: البته امروز به مناسبت گرامیداشت روز دختر، از دختران مسجدی هم نام با حضرت معصومه (س) عضو کانون و همچنین از دختران رای اولی تجلیل می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج ادامه داد: تولید محتوا در فضای مجازی با رویکرد تهیه کلیپ و عکس نوشت در مورد ولادت حضرت معصومه (س)، بزرگداشت روز دختر و ولادت امام رضا (ع) نیز در دستور کار ویژه برنامه های دهه کرامت قرار دارد که با مشارکت فعال بچه های مسجد انجام می شود.


وی اظهار کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های کانون در این دهه مبارک دعوت از بچه های مسجد برای شرکت در پویش قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) است و در همین راستا هر شب راس ساعت ۲۰ با قرائت صلوات خاصه آن حضرت از راه دور به ساحت مقدس این امام همام عرض ارادت می کنیم.


برخان اضافه کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های دهه کرامت، تداوم طرح شنبه های کتاب است که با رویکرد معرفی کتاب هایی از سبک زندگی حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج عنوان کرد: تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم از دیگر ویژه برنامه های کانون به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت است که این هفته با تجلیل از خانواده های معظم شهدا برگزار می‌شود.


وی کمک به نیازمندان در دهه کرامت را تاسی از سیره رضوی، برشمرد و یادآور شد: قصد داریم در این دهه با برکت طرح کمک مومنانه را با هدف دستگیری از نیازمندان به ویژه نیازمندان محله اجرا کنیم.


برخان در خاتمه تاکید کرد: یکی از اصلی ترین اهداف کانون فاطمیه در اجرای این ویژه برنامه ها، بزرگداشت دهه کرامت و ترویج فرهنگ رضوی است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: صلوات خاصه امام رضا ع جشن های دهه کرامت دهه کرامت قرائت صلوات خاصه ویژه برنامه حضرت معصومه دهه کرامت امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)

مراحل ساخت اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س) مورد بازدید تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی از کارگاه ساخت اسکلت چوبی ضریح مطهر حرم بانوی کرامت بازدید کرد و در جریان روند فعالیت‌های این پروژه قرار گرفت.

 ساخت ضریح مطهر حرم حضرت معصومه (س) سال گذشته به دستور تولیت این حرم مطهر آغاز شد و اکنون ساخت مرحله اول اسکلت چوبی آن تکمیل و نهایی شده و با توجه‌ به تکمیل طراحی ضریح مطهر، کارهای مربوط به وصل بندی، مقرنس‌کاری، معرق‌کاری و خاتم‌کاری در دست اجراست و قلم‌زنی ضریح مطهر نیز پیشرفت مناسبی داشته است.

به گزارش تسنیم، برای پروژه ساخت ضریح مطهر حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها از چوب ساج کشور برمه که مرغوب‌ترین و مناسب‌ترین چوب برای ساخت ضریح‌های مطهر است استفاده شده و فعالیت‌های هنری روی این چوب‌ها توسط هنرمندان قمی در حال اجراست.

 همچنین مطالب محتوایی که قرار است در جای‌جای این ضریح مطهر نگاشته شود، در این بازدید توسط آیت‌الله سعیدی مورد بررسی و تدقیق قرار گرفت و مشخص شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • «قاطعیت و همسان انگاری همگان در اجرای قانون»؛ استاد علیدوست: امام علی (ع) «قاطعیت» در اجرای قانون دارند
  • افزایش جای پارک موتورسیکلت در اطراف حرم حضرت معصومه (س)
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)