Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از اجرای ویژه برنامه «فدای دخترم» در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و اولین روز دهه کرامت خبر داد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه «فدای دخترم» در کانون های منتخب فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و اولین روز دهه کرامت اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این مراسم طبق فرمایش امام موسی کاظم (ع) که فرموده اند «فداها ابوها» «فدای دخترم» به مناسبت روز دختر در کانون های مساجد استان اردبیل برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این جشن ها شامل خانگی، مجازی و عمومی است که همراه با مسابقه ها و جوایز مختلف همراه خواهد بود.

 

سقاء خاطر نشان کرد: این ویژه برنامه های دهه کرامت از 22 خرداد ماه تا یکم تیرماه با شعار «خدمت کریمانه؛ گره گشایی به رسم اهل بیت (ع)» در مساجد استان ادامه خواهد داشت.

 

وی اذعان داشت: البته برنامه های حضوری با رعایت ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اضافه کرد: برنامه تدوین شده برای کانون های مساجد این در 9 محور اجتماعی، زیارت خوانی، سه شنبه های تکریم، قرآنی، کتابخوانی، فرهنگی هنری، امامزادگان، مساجد و فضای مجازی ابلاغ شده است که امیدواریم این برنامه با رویکرد مسجدی صورت گیرد.

 

سقاء افزود: در جوار این برنامه ها نشست های بصیرت افزایی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از دیگر موضوع های است که توسط فعالان کانون های مساجد اجرا خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: پویش ملی این ویژه برنامه نیز به همت حرم حضرت معصومه (س) صورت می گیرد و علاقمندان می توانند با ارسال هشتک فدای دخترم همزمان با ارسال عکس از طریق keramat.amfm.ir در این پویش ملی مشارکت داشته باشند.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: ولادت حضرت فاطمه معصومه س و روز دختر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بزرگداشت دهه کرامت اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل فدای دخترم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری در بهارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ رئیس حوزه هنری شهرستاِن بهارستان از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی - هنری، خبر داد و گفت: این برنامه‌ها که به مناسبت هفته هنر انقلاب در حالِ اجراست تا پایانِ این هفته در شهر هایِ بهارستان ادامه دارد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری در بهارستان
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند
  • مشرف شدن بیش از ٨هزارو ۶۰۰ نفر به حرم مطهر رضوی در طرح از افطار تا سحر