Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مردم منطقه باقرخان از محلات حاشیه شهر بجنورد٬ از اعضای آینده شورای شهر می‌خواهند بعد از انتخابات هم وضعیت مناطق حاشیه شهر را رصد کرده و به فکر مشکلات این منطقه باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بجنورد٬ در ادامه شنیدن سخنان مردم و انتظارات آنان از شورای اسلامی شهر٬ این بار دوربین تسنیم به محله حاشیه‌نشین باقرخان رفته تا شنونده درد دل مردم این منطقه محروم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم این منطقه با انتقاد از وضعیت محله خود٬ از اعضای شورا می‌خواهند برنامه عملی و زمان‌بندی شده برای بهبود وضعیت داشته باشند و بعد از انتخابات نیز حاشیه‌ها را فراموش نکنند.

اولتیمام دادستان قزوین به متخلفان انتخابات شورای شهر / در صورت آلوده‌سازی فضای عمومی محاکمه می‌شویدلیست ‌مورد حمایت شورای ائتلاف ‌کاشان برای شورای شهر اعلام شد+اسامیحمایت شورای ائتلاف استان سمنان از آیت‌الله رئیسی / در شورای شهر لیست نداریم

مردم منطقه باقرخان از محلات حاشیه شهر بجنورد٬ از اعضای آینده شورای اسلامی شهر می‌خواهند بعد از انتخابات هم وضعیت مناطق حاشیه شهر را رصد کرده و به فکر مشکلات این منطقه باشند.

انتهای پیام/311/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر انتخابات شورای شهر بعد از انتخابات حاشیه شهر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور بجنوردی در مسابقات بین‌المللی بیشکک قرقیزستان نقره‌ای شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات بین‌المللی بوکس بیشکک قرقیزستان ۳۱ فروردین ماه الی ۳ اردیبهشت ماه برگزار شد.

۱۱ بوکسور تیم ملی ایران در این رقابت‌ها حضور داشتند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی بوکسور شایسته بجنوردی که پیش از این، کاراتبایف از ازبکستان و الیاس ماگمادوف از روسیه را شکست داده بود در فینال به مصاف ساتی‌بالدو از قرقیزستان رفت و با قبول باخت به مدال نقره بسنده کرد.

کد خبر 6085869

دیگر خبرها

  • دریای کاسپین: اهداف استراتژیک و چالش‌های جدید برای روسیه
  • بوکسور بجنوردی در مسابقات بین‌المللی بیشکک قرقیزستان نقره‌ای شد
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند
  • دولت برای رهایی از بحران اقتصادی از الگوی مشارکتی و واگذاری وظایف به شوراها استفاده کند
  • ثبت‌نام ۳۳هزار نفر در سامانه دوچرخه‌های اشتراکی در مشهد