Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری از هدف‌گذاری احیای بزرگترین کارخانه مخازن کامپوزیتی کشور در این استان خبر داد و گفت: این واحد تولیدی از سال ۹۴ با تأخیر در تقسیط تسهیلات دریافتی و ایجاد شائبه‌های مالی مطرح شده از سوی بانک‌های عامل به حالت تعطیل درآمده است.

به گزارش برنا؛ سجاد رستمی، رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: احیای بزرگترین کارخانه مخازن کامپوزیتی کشور در چهارمحال و بختیاری هدف‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری افزود: واحد تولید مخازن کامپوزیتی با ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار مخزن در سال، بزرگ‌ترین واحد این محصول در کشور است.

او با بیان اینکه این واحد تولیدی با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا، توان تولید مخازن گاز مایع و CNG تا یک‌هزار و 300 لیتر گنجایش را دارد، اظهار کرد: بهره‌گیری این مخازن در زمینه‌های صادرات گازی، صنعت خودرویی و مصرف خانگی است.

رستمی ادامه داد: پس از آمریکا، کانادا، آلمان و چین، استقرار تجهیزات و ماشین‌آلات تخصصی و های‌تک در این واحد تولیدی، ایران را به پنجمین کشور دارنده تکنولوژی تولید مخازن فول کامپوزیت جهان تبدیل کرده است.

رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری افزود: این واحد تولیدی از سال ۹۴ با تأخیر در تقسیط تسهیلات دریافتی و ایجاد شائبه‌های مالی مطرح شده از سوی بانک‌های عامل به حالت تعطیل درآمده است.

او با بیان اینکه اولویت کنونی بدون جانبداری از بانک یا واحد تولیدی احیای مجدد این واحد تولیدی است، گفت: رسیدگی به پرونده موجود در محاکم قضایی در کنار اختصاص ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی، منجر به بازگشت این واحد به چرخه تولید و قطع وابستگی کشور به واردات خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری گاز صنعت آلمان ایران جهان واردات چهارمحال و بختیاری احیا مخازن کامپوزیتی رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری مخازن کامپوزیتی واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد۱۲ درصدی تولیدکالا‌های مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری گفت: امسال برای تحقق شعار سال تامین مواد اولیه و تسهیلات مورد نیاز تولید از اولویت‌های اجرایی صمت است.
رحمتی با تاکید بر افزایش ۱۲ درصدی تولید محصولات صنعتی مهم در مجموع گفت: چهارمحال و بختیاری در یک سال اخیر با تولید ۱۳۴هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی شاهد رشد ۶ درصدی این کالا و در زمینه لوازم خانگی ۲۵ درصد رشد داشته است.
فضل الله رحمتی افزود: این استان با تولید نزدیک به ۱۰ میلیون مترمربع چادر مشکی ۱۹ درصد رشد داشته است.
وی همچنین با اشاره به رشد ۱۰ درصدی تولید نخ پلی استر و ۸ درصدی روغن نباتی گفت: رشد در حوزه صنعت بیانگر رونق تولید است.
رحمتی گفت: با افزایش ۲۷ درصدی استخراج مواد معدنی، وصول حقوقی دولتی معادن هم ۹۲ درصد رشد داشته است.
مدیرکل صمت استان همچنین به تولد دوباره ۱۶ واحد صنعتی و معدنی راکد در یکسال اخیر اشاره کرد و گفت: با احیا این واحد‌های صنعتی ۳۷۵ شغل ایجاد شده است. رحمتی گفت: این طرح‌های احیاء شده در زمینه انواع پارچه پلی استر و پنبه، سیم و کابل مسی، ژنراتور، کنستانتره پروتئینی سویا، انواع کمد و قفسه فلزی، سوله و اسکلت، انواع شمش فولادی، ادوات کشاورزی، خمیر مایه، سنگ لاشه، تیرچه بلوک، بسته بندی خشکبار و خمیر مایه است.

دیگر خبرها

  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • رئیس‌جمهور: تولید، شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • اجازه نمی‌دهیم هیچ واحدی دچار رکود و تعطیلی شود
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالا‌های مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • ۴ هزار واحد تولیدی راکد و نیمه فعال امسال احیا می‌شود
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم