Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در واکنش به گزارش ها مبنی بر فروش سیستم ماهواره ای پیشرفته روسیه به ایران گفت که نمی تواند این گزارشات را تائید کند.

قدس آنلاین: جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره گزارش روز جمعه روزنامه واشنگتن پست تصریح کرد: نمی‌توانم این گزارش‌ها را تایید کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به طور قطع قصد ندارم درباره مسایل اطلاعاتی در اینجا حرف بزنم و فکر می‌کنم سوال خوبی است که از مقامات مسکو و تهران پرسیده شود.

وی در ادامه در اظهاراتی ضد ایرانی گفت: چیزی که می‌توانم بگویم این است که همچنان بر اقدامات مخرب ایران در منطقه و در برخی موارد فراتر از آن تمرکز داریم.

بنابر گزارش وب سایت وزارت دفاع آمریکا، جان کربی مدعی شد که آنها بر افزایش توانایی‌های موشکی بالستیک ایران، حمایت ایران از سازمان‌های تروریستی، تلاش آنها برای ممانعت از آزادی ناوبری در منطقه و اطراف آن تمرکز دارند.

سخنگوی پنتاگون در ادامه ادعاهای خصمانه خود گفت: این مسایل در خط مقدم فکر این وزارت خانه قرار دارد، هنگامی که ما درباره عملیات‌های خود در حوزه مسئولیت فرماندهی مرکزی و آرایش نظامی در آنجا می‌اندیشیم. این چیزی است که به عنوان تمرکز کلیدی برای حرکت رو به جلوی وزارت خانه، همچنان باقی است.

کربی همچنین در پاسخ به سوالی درباره اعزام دو کشتی ایرانی به سمت آمریکای جنوبی و اطلاع از محتویات آنها تصریح کرد: ما حرکت این کشتی ها را دنبال می کنیم اما برای اطلاع از محموله این دو شناور بهتر است که از سران ایران سوال بپرسید. بنابراین، من هیچ گونه ارزیابی درباره اینکه هدف این کشتی ها چیست، ندارم اما تاکید می کنم که آنها را دنبال می کنیم و چشم از آنها برنمی داریم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پنتاگون جان کربی همکاری ماهواره ای ایران و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی روسیه رقم خورد

اقتصاد روسیه در میان نرخ پایین بیکاری رشد اقتصادی ثبت کرد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت اقتصادی روسیه اظهار کرد: اقتصاد روسیه در بحبوحه نرخ بیکاری نسبتا پایین، سه درصد رشد ثبت کرد.

او گفت: اقتصاد در برابر نرخ بسیار پایین بیکاری در حال رشد است. این سطح پایین برای یک سال و نیم ادامه دارد، در حالی که رشد اقتصادی تضمین شده است.

وی افزود: چنین نتیجه‌ای نشان می‌دهد که بازار کار ما نسبتا انعطاف‌پذیر است.

سخنگوی وزارت خارجه خاطرنشان کرد: در عین حال، ما سناریوی محافظه‌کارانه‌ داریم که در آن خطرات مربوطه گنجانده شده است.

به نقل از بیزنس، وزارت اقتصادی روسیه انتظار دارد که نرخ بیکاری روسیه در سال جاری در محدوده سه درصد باقی بماند.

دیگر خبرها

  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه اصفهان