Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@19:08:21 GMT

آسماني صاف و آفتابي در بيشتر مناطق

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۸۸۸۹

خبرگزاری آریا- کارشناس هواشناسی: تا اواسط هفته جوی آرام و پایدار و آسمانی صاف و آفتابی در بیشتر نقاط کشور پیش رو داریم.
به گزارش خبرگزاری آریا، مرتضی ضرابی افزود: طی امروز و فردا شرایط برای بارش‌های پراکنده در استان‌های ساحلی دریای خزر، گیلان و مازندران مهیا خواهد بود به ویژه در ساعات بعداز ظهر برای جنوب شرق کشورمان این شرایط را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در جنوب سیستان و بلوچستان نیز به ویژه در ارتفاعات جنوبی کرمان و استان هرمزگان این شرایط حاکم است.
ضرابی افزود: پدیده دیگر وزش باد است که در غرب و جنوب غرب کشورمان در مناطقی مانند ایلام، خوزستان و بوشهر می‌تواند منجر به کاهش کیفیت هوا به واسطه خیزش گرد و خاک شود.
وی ادامه داد: همچنین آب‌های خلیج فارس به ویژه در بخش‌های مرکزی و شمالی، مواج و متلاطم خواهد شد و ارتفاع موج می‌تواند به یک تا دو متر در جنوب شرق کشور برسد.
کارشناس هواشناسی گفت: البته وزش باد در منطقه زابل نیز می‌تواند منجر به خیزش گرد و خاک شود که کاهش کیفیت هوا در این مناطق را به همراه خواهد داشت.
وی همچنین به تغییر دما اشاره کرد و افزود:تغییرات دمایی قابل توجهی پیش رو نداریم و افزایش دما نیز با شیب کند و جزئی همراه خواهد بود به ویژه برای امروز و فردا در مناطقی مانند مازندران، گیلان و اردبیل افزایش دما کمی بیشتر خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، ضرابی ادامه داد: دریای خزر نیز طی 24 ساعت آینده مواج و متلاطم است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آسمان صاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما براساس پیش بینی طی این روز بارش در البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، چهارمحال‌وبختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدیدتر است. ضمن این که شدت بارش‌ها برای امروز خواهد بود و از فردا بارش‌ها ضعیف خواهند شد و این شرایط برای بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ خواهد داد.
برای روز پنج‌شنبه نیز در کرمان، مناطقی از یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت به شکل پراکنده‌تر در خراسان رضوی و جنوبی نیز رخ خواهد داد.
از روز پنج‌شنبه روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور آغاز خواهد شد.
تهران امروز شاهد ادامه رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهیم بود و در روز چهارشنبه نیز این شرایط ادامه خواهد داشت. همچنین بیشینه دما در تهران به ۱۸ درجه بالای صفر خواهد رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب
  • گرد و خاک در راه جنوب غرب خوزستان
  • بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت