Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد علوی روز شنبه در نشست خبری اظهار داشت: جشن‌های زیرسایه خورشید از امروز ۲۲ خرداد آغاز شده و تا چهارم تیر ماه ادامه خواهد داشت.

یک و یازدهم ذی‌القعده تولد حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع) است که در ایران به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان افزود: این برنامه‌ها در بخش های فرهنگی، هنری، ورزشی، خدمات اجتماعی، بهداشتی و معیشتی اجرا شده و امیدواریم مورد استقبال مردم استان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی یادآور شد: با توجه به همزمانی بخشی از دهه کرامت با انتخابات ۱۴۰۰ و برای تحت تاثیر قرار نگرفتن برنامه‌های دهه کرامت با برنامه‌های انتخاباتی، خدام رضوی از روز شنبه ۲۹ خرداد ماه در شهرهای استان حضور خواهند یافت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر گلستان چهار هزار و ۲۰۰ خادمیار رضوی دارد که با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلی خدمت در حرم امام رضا (ع) در قالب نیروهای جهادی براساس تخصص خود در گلستان ارائه خدمت می‌کنند.

وی همچنین به برنامه های این نمایندگی برای رفع محرومیت گلستان اشاره کرد و گفت: بعد از سیل آق‌قلا موسسه دامپروری رضوی در استان تاسیس شد و به ۲۵۰ خانوار، تسهیلات ۷۰۰ میلیون ریالی با دوره تنفس ۶ ماهه برای خرید دام سبک پرداخت شد.

برچسب‌ها استان گلستان حرم حضرت معصومه (س) حرم امام رضا آستان قدس رضوی گرگان دهه کرامت گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان حرم حضرت معصومه س حرم امام رضا استان گلستان حرم حضرت معصومه س حرم امام رضا آستان قدس رضوی گرگان دهه کرامت گلستان دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاونت پرورشی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: به مناسبت هفته سلامت، زنگ ورزش در مدارس شهر و روستاهای این شهرستان نواخته شد و دانش آموزان با اجرای حرکات ورزشی آغاز این هفته را جشن گرفتند.
مویدی افزود: این برنامه به صورت نمادین در آموزشگاه حسین الهاشمی شهر بیضا برگزار شد و قرار است برنامه های ورزشی و آموزشی به این مناسبت در بیضا برگزار شود.
وی بیان کرد: برپایی نمایشگاهی از انواع وسایل ورزشی و غذاهای سنتی از دیگر برنامه های این مراسم در شهرستان بیضا بود.
شهرستان بیضا در شمال غرب فارس و در فاصله 30 کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • جشن‌های دهه کرامت در قم به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا