Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتاد و پنجمین نشست هیات اجرایی با حضور رییس و اعضای هیات اجرایی در محل اکادمی ملی المپیک فردا برگزار می شود.

به گزارش برنا، در این نشست که به ریاست دکتر صالحی امیری و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد ارائه گزارش دکتر سعیدی در خصوص امور جاری کمیته ملی المپیک و فدراسیونها و امور مربوط به المپین ها توسط دکتر افتخاری از اهم موارد مطروحه در دستور جلسه این نشست خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاوه بر آن علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی به عنوان مدعو در این نشست حاضر و گزارش کاملی از روند آماده سازی تیم ملی قایقرانی به بازیهای المپیک ارائه خواهند نمود.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۸ فرنگی کار قمی به مسابقات جام تختی

علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در حالی برگزار خواهد شد که ۸ فرنگی کار قمی نیز به این مسابقات دعوت شده اند.

سرپرست هیات کشتی استان قم افزود: استان قم در جام تختی ۸ سهمیه مستقیم دارد که طی آن مهدی جواهری و علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم و محمد جانقلی و رضا مردی در وزن ۶۳ کیلوگرم به این مسابقات اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: در ۶۷ کیلوگرم محمد جواد رضایی، در ۷۲ کیلوگرم ابوالفضل زینتی، در ۹۷ کیلوگرم صادق عبداللهی و در ۱۳۰ کیلوگرم شاهرخ میکاییلی نیز در جام تختی حضور پیدا خواهند کرد.

وی یادآور شد: برای استان قم چهار سهمیه دیگر نیز به علت کسب عنوان چهارم تیمی رقابت های قهرمانی کشور در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است که انتخاب آن نفرات بر عهده هیات کشتی قم می باشد.

عبدی افزود: مسابقات جام تختی ۶ و ۷ اردیبهشت امسال در اهواز برگزار می شود.

کد خبر 6079063

دیگر خبرها

  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • پایان نشست کابینه جنگ اسرائیل
  • مصوبات هشتاد و یکمین جلسه هیئت مقررات زدایی
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • دعوت از ۸ فرنگی کار قمی به مسابقات جام تختی
  • نشست «تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد