Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده ارتش به همکاری مطلوب سازمان صنایع دفاع در حوزه‌های غیر نظامی و بازرگانی اشاره کرد و گفت: همکاری‌های صنعت دفاعی در این حوزه‌ها می‌تواند مسیر خودکفایی و استقلال کشور را هموارتر ساخته و بستر مناسبی را برای مانع‎‌زدایی از تولید در کشور ایجاد نماید. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی سازمان صنایع دفاع، امیر «حبیب‌الله سیاری» از نمایشگاه دستاورد‌ها و پیشرفت‌های صنعت دفاعی در حوزه رزم زمینی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید با ابراز خُرسندی نسبت به عملکرد سازمان صنایع دفاع در سال‌های اخیر گفت: این سازمان در چند سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در ابعاد مختلف داشته است.

وی با اشاره به وجوه ممتاز تولیدات سازمان صنایع دفاع گفت: اعتماد به تخصص و توان مهندسین و متخصصین ایرانی، هوشمندسازی، نقطه‌زنی، تحرّک و توانمندی کافی تجهیزات از جمله ویژگی‌های محصولاتی است که در این نمایشگاه مشاهده شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه با اشاره به تنوع محصولات به خصوص موشک‌ها و مهمات افزود: تنوع مطلوب در موشک‌های دوش پرتاپ، مهمات هواپایه و زمین پایه و تولید سلاح‌های روزآمد توانسته است نیرو‌های مسلح را در عموم حوزه‌های رزم زمینی خودکفا کند.

امیر سیاری در ادامه به توانمندی و تجربه بالای ساصد در تولید خودرو‌های تاکتیکی و نظامی افزود: آرزو می‌کنم در آینده‌ای نه چندان دور تمام حوزه‌های رزم از خودرو‌های تولید سازمان صنایع دفاع در ابعاد و کاربری‌های مختلف استفاده کنند.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه به همکاری مطلوب سازمان صنایع دفاع در حوزه‌های غیر نظامی و بازرگانی اشاره کرده تاکید کرد: همکاری‌های صنعت دفاعی در این حوزه‌های می‌تواند مسیر خودکفایی و استقلال کشور را هموارتر ساخته و بستر مناسبی را برای مانع زدایی از تولید در کشور ایجاد نماید.

امیر سیاری در پایان خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح به داشتن این صنعت دفاعی و این خودکفایی در تولید تجهیزات نظامی و بازرگانی به خود افتخار می‌کند.   امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش نیز از نمایشگاه دستاورد‌ها و پیشرفت‌های صنعت دفاعی وزارت دفاع در حوزه رزم زمینی بازدید کرد.  

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این بازدید برگزاری نمایشگاه پیشرفت‌ها و دستاورد‌های دفاعی را بستر بسیار مناسبی برای شناخت هر چه بهتر ظرفیت صنعت دفاعی کشور دانست و تأکید کرد: ارائه توانمندی‌های سازمان صنایع دفاع به صورت یکجا در این نمایشگاه تأثیر بسزایی در شناخت نیرو‌های مسلح از ظرفیت‌ها و هدایت نیرو‌ها به سمت توانمندی‌های صنعت دفاعی خواهد داشت.   امیر نصیرزاده ضمن ابراز خُرسندی از توانمندی ارائه شده در حوزه هوشمندسازی و نقطه‌زنی مهمات به ویژه مهمات هوا به زمین تاکید کرد: محصولات تولیدی سازمان صنایع دفاع ما را در حوزه بمب‌ها و مهمات هوشمندِ بی‌نیاز خواهد کرد.   بیشتر بخوانید: ماهواره ظفر با موفقیت به فضا پرتاب شد   انتهای پیام/ برچسب ها: ارتش وزارت دفاع

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش وزارت دفاع معاون هماهنگ کننده ارتش سازمان صنایع دفاع صنعت دفاعی حوزه ها نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش‌از ۱۰۰ میلیون تنی ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی شاه میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی (۲۸ فروردین‌ماه) در کنگره ملی نفت و گاز آسیا - اروپا، گفت: ایران با دارا بودن ذخایر غنی نفت و گاز، جایگاه ویژه و برجسته‌ای از زمان‌های بسیار دور در نقشه انرژی جهان داشته است.

وی، ایران را لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه خواند و گفت: کشور ما به دلیل دارا بودن سواحل طولانی در خلیج فارس تا دریای عمان و اقیانوس هند به‌عنوان شاهراه عبور و حمل‌ونقل نفت، میعانات گازی، گاز مایع، محصولات مختلف پتروشیمی و دیگر محصولات به شمار می‌رود و نقش مهمی را ایفا می‌کند.

معاون وزیر نفت ادامه داد: صنعت پتروشیمی ایران در زمینه ارائه خدمات فنی و مهندسی به‌عنوان یکی از بازیگران مهم در دنیا مطرح و آماده همکاری در زمینه تولید و فروش کالاها و تجهیزات به شرکت‌ها و مشتریان همسو در سراسر جهان است.

شاه میرزایی با اشاره به روند پرشتاب توسعه صنعت پتروشیمی ایران، یادآور شد: ظرفیت تولید این صنعت در سال (۱۴۰۲) از مرز ۹۵ میلیون تن عبور کرد و این ظرفیت تا پایان امسال بیش از ۱۰۰ میلیون تن خواهد شد.

وی با اشاره به تنوع سبد محصولات پتروشیمی ایران با بیش از ۵۵۰ (گرید) مختلف تصریح کرد: صنعت پتروشیمی ایران همکاری و سرمایه‌گذاری‌های مطلوبی با کشورهای همسو از جمله روسیه و کشورهای حوزه آسیای‌میانه در قطب‌های توسعه‌ای به‌ویژه در مناطق ماهشهر، چابهار و جاسک دارد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه ۹۷ درصد از کاتالیست‌های مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و صنایع معدنی داخلی‌سازی شده است، گفت: آمادگی کامل داریم تا با همسایگان و کشورهای همسو در زمینه‌های طراحی، اجرا، راه‌اندازی و بهره‌برداری، تعمیرات و نگهداشت تجهیزات و نیز تولید انواع فناوری‌ها و کاتالیست‌های مورد نیاز همکاری کنیم.

این مقام مسؤول عنوان کرد: ایران در تولید دانش‌فنی محصولات آمونیاک، اوره، الفین، تبدیل گاز به متانول، اتان، اتیلن و سایر فرآیندها به خودکفایی کامل رسیده است.

کد خبر 6081952

دیگر خبرها

  • رشد تولید در صنعت شوینده‌ها و محصولات بهداشتی
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • ظرفیت تولید پتروشیمی ایران به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • افزایش بیش‌از ۱۰۰ میلیون تنی ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • اقتصاد در ورطه خاموشی / هشدار برقی به اقتصاد
  • ایران در حوزه دفاعی خودکفا شده است
  • ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است