Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود رستمی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت محور هراز در قالب لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی و به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی این محور در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه برای روکش و لکه گیری این محور ۱۳ هزار تن آسفالت در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: هدف نگهداری راه، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

رستمی ادامه داد: اجرای عملیات روکش آسفالت محور ملایر- بروجرد و نهاوند - کنگاور نیز در سطح استان در حال اجرا است.

معاون راهداری استان همدان با تأکید بر اینکه استان همدان استانی سردسیر و دارای زمستان‌های سرد است، یادآور شد: این سرما و یخبندان موجب تخریب رویه آسفالت راه‌ها می‌شود که هر ساله طرح روکش و لکه گیری آسفالت راه‌ها به منظور حفظ و نگهداری راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای انجام می‌گیرد.

رستمی با بیان اینکه طرح راهداری محوری همچنان در استان در حال اجراست، بیان داشت: این اداره کل علاوه بر روکش آسفالت راه‌های حوزه استحفاظی به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی محور‌های زیرپوشش خود اقدامات گسترده‌ای از ابتدای سال جاری مانند جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز، جمع آوری تابلو‌های غیر مجاز، پاکسازی حریم راه از زباله و نخاله ساختمانی و اقدامات ایمن سازی از قبیل نصب علائم، نصب چراغ چشمک زن و رفع خاموشی و ترمیم روشنایی را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه راهداری روکش آسفالت آسفالت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون راهداری و راههای روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است ، افزود: برای اجرای این ۱۲ عملیات که شامل ۱۰ عملیات  بزرگراهی و ۲ عملیات راه اصلی بوده با اعتباری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

  جعفر صادقی پور اظهار کرد: در این مدت در مجموع ۳۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی،۱۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۱۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.

صادقی پور یاد آور شد: همچنین در این مدت زمان تعداد ۹۵۸۸ عدد تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار  ۹۵ میلیارد ریال ، تعمیر و نصب شد .

وی ادامه داد: نصب  یا تعمیر ۳۷۷ مترمربع تابلو اطلاعاتی طی سال ۱۴۰۲  در محور های مواصلاتی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راه ها در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • تردد در محور هراز برقرار است
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • اینفوگرافیک | بهسازی و روکش آسفالت بیش از ۲۲ هزار کیلومتر از راه های شریانی کشور در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۲ برابری روکش آسفالت در نطنز
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است