Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: ۶۶ طرح به ارزش ۱۲ هزار و ۶۳۲ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در این استان افتتاح می‌شود.

خمسه افزود: این طرح‌ها شامل ۵۳ طرح در حوزه آب و خاک، ۶ طرح باغبانی،۳ طرح دام و طیور، ۲ ‏طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و ۲ طرح نیز در حوزه شیلات و آبزی پروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای ۷۴۸ نفر فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: این طرح‌ها از محل منابع دولتی، تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا شده است.

همزمان با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص تشکیل جهاد سازندگی در سال ۵۸ روز‌های ۲۱ تا ۲۷ خرداد به عنوان هفته جهاد کشاورزی نام گذاری شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی طرح کشاورزی افتتاح طرح جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 
  • برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس
  • فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • سالیانه ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب در استان قزوین داریم