Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران معاون استاندار مازندران گفت: در سطح استان مازندران و ۲۲ شهرستان استان و تعداد ۴۰۴۹ شعبه اخذ رأی ، هیات بازرسی استان مرکب از ۵ نفر و هیأت های بازرسی شهرستانها مرکب از ۳ نفر شکل گرفت که بر کل فرآیندهای انتخاباتی مراقبت و کنترل لازم را اعمال خواهند کرد.

خیرانپور تصریح کرد : نظر به اینکه طبق اصل ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران , اداره امور کشور متکی به رأی و نظر مردم می باشد و مکانیزم اخذ نظر مردم برای اداره امور کشور نیز برگزاری انتخابات است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  در برگزاری هر انتخابات اجرای دقیق قانون انتخابات و نیز حسن جریان فرآیندها و روز شمار انتخابات بسیار مهم بوده و کنترل و مراقبت بر این دو مولفه مهم بر هیأت های بازرسی است، ضرورت دارد  مجریان و برگزارکنندگان انتخابات و کاندیداهای محترم و طرفداران و ستادهای انتخاباتی آنها این دو مولفه را رعایت نمایند و در صورت بروز هر گونه عدول و تخلف احتمالی سریعا مراتب به مجاری مرتبط برای اصلاح،تذکر و در صورت تکرار تخلف جهت برخورد قانونی و اقدامات لازم منعکس گردد.  

معاون استاندار و رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان مازندران تصریح کرد : برای تحقق این دو وظیفه مهم در سطح استان مازندران و ۲۲ شهرستان استان و تعداد ۴۰۴۹ شعبه اخذ رأی ، هیات بازرسی استان مرکب از ۵ نفر و هیأت های بازرسی شهرستانها مرکب از ۳ نفر شکل گرفت که بر کل فرآیندهای انتخاباتی مراقبت و کنترل لازم را اعمال خواهند کرد .

خیریانپور  افزود: علاوه بر این برای روز انتخابات ۲۸ خرداد ماه نیز در هر شعبه اخذ رای یک نفر بازرس ثابت و تعداد ۲۷۰ نفر سربازرس و تعداد ۴۸ بازرس ویژه برای مراقبت و کنترل حسن جریان انتخابات و اجرای دقیق قانون انتخابات در حوزه های انتخابیه و شعب اخذ رای به کارگیری خواهند شد .

معاون استاندار و رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان مازندران با تصریح بر اینکه حق انتخاب کردن بعنوان حق سیاسی مردم برای اداره امور کشور محسوب می شود، گفت: درخواست می شود در اجرای تأکیدات و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق مشارکت حداکثری, مردم عزیز و واجدین شرایط روز جمعه ۲۸ خرداد با شرکت در انتخابات از حق انتخاب کردن خود به نحو شایسته ای استفاده نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات رياست جمهوري استان مازندران شعبه اخذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵ هزار گلستانی به حج تمتع از ۱۲ خردادماه

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سیدعلی میرقاسم پورگفت : اعزام زائران از استان گلستان از ۱۲ خرداد از فرودگاه گرگان آغاز می‌شود و تا ۲۱ خرداد ادامه دارد.

مدیر حج و زیارت گلستان ادامه داد: در حج آتی از استان گلستان 5115 نفر در قالب 39 کاروان( 4975 نفر زائر و 140 نفرعوامل ) برای انجام مناسک حج به سرزمین وحی مشرف خواهند شد .  وی خاطرنشان کرد: همه متقاضیان اعزام به سفر حج تمتع سال ۱۴۰۳ باید دارای گذرنامه حداقل با تاریخ اعتبار ۲۰ آذر ۱۴۰۳ باشند. گفتنی است در این سفر معنوی ۳۰ روزه، ۱۴۰ نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی، به زائرین خدمات رسانی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • صید ماهی مرکب در صیدگاه‌های استان بوشهر ممنوع است
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • بودجه کنترل ترافیک مازندران با حجم ترددها تناسب ندارد
  • اعزام ۵ هزار گلستانی به حج تمتع از ۱۲ خردادماه
  • صدور و تمدید ۱۸۰ پروانه «کاربرد علامت استاندارد اجباری» در استان اردبیل
  • صدور و تمدید ۱۸۰ پروانه « کابرد علامت استاندارد اجباری » در استان اردبیل