Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی کشته شدن یک جوان تونسی برای چهارمین شب متوالی، این کشور شاهد تظاهرات معترضان بود و نیروهای امنیتی تونس با جوانان معترض درگیر شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، یک فیلم ویدئویی نشان می‌دهد که پلیس تونسی پس از اینکه تمامی لباس جوانی تونس را از تنش در می آورد او را بر زمین می کشد؛ اقدامی که انتقادات گسترده احزاب سیاسی و سازمان‌های حقوق بشری را به همراه داشت و نخست وزیر را مسوول این حادثه دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهدان گفتند، معترضان برای چهارمین شب متوالی، لاستیک‌ها را به آتش کشیده و به سمت پلیس سنگ پرتاب کردند و پلیس هم از گاز اشک‌آور استفاده کرده و به تعقیب معترضان پرداختند.

نخست وزیر تونس اعلام کرد، آنچه اتفاق افتاده، "غیر قابل قبول" است ، افسران پلیس که به کودک حمله کردند از کار تعلیق شده‌اند و دادگستری در حال تحقیق درباره حمله است.

شاهدان گفتند، فیلم ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد جوان دیگری در جریان اعتراضات چهارشنبه شب بازداشت و با لباس کشیده شده است و همین موجب شده اعتراضات شعله‌ور شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفان جنگ غزه پل گلدن گیت سانفرانسیکو را بستند

حامیان فلسطین و معترضان جنگ در غزه امروز دوشنبه بزرگراه ۱۰۱ روی پل گلدن گیت را بستند و تردد روی پل معروف شهر سانفرانسیسکو را مسدود کردند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، تظاهرکنندگان در حالی که وسایل نقلیه را متوقف کرده و تمام خطوط منتهی به جنوب این پل را مسدود کرده بودند، از مقامات ایالات متحده خواستند تا تسلیح و کمک مالی به اسرائیل را در جنگ جاری غزه متوقف کند.

معترضان بنر‌هایی با مضامین «دنیا را برای غزه متوقف کنید» و «اکنون به محاصره غزه پایان دهید» حمل می‌کردند.

طبق حساب X پل گلدن گیت، گشت بزرگراه کالیفرنیا در محل بود، بدون اینکه زمان بازگشایی پل را تخمین بزند.

در پیام این حساب آمده بود که رانندگان باید منتظر تاخیر‌های قابل توجه باشند و در صورت امکان از استفاده از پل خودداری کنند.

همچنین ترافیک در شهر‌های بزرگ دیگر از جمله شیکاگو در فرودگاه اوهار به دلیل اعتراضات مسدود شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • (تصاویر) از اهتزاز پرچم حزب‌الله تا آتش زدن پرچم آمریکا در قلب ایالات متحده
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • بعد از حمله سپاه معترضان سال ۱۴۰۱ و ۸۸ هم شادی کردند | ۱۲ موشک هایپرسونیک ما به هدف خورد
  • آقاتهرانی: صهیونیست‌ها اگر مرد هستند، حمله کنند و بیایند درگیر شوند | توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب نیست
  • مدیر کل آژانس اتمی: حمله به تاسیسات هسته ای کشورها یک اشتباه وحشتناک است که تبعات بسیار جدی دارد/ از طرف های درگیر ( ایران و اسرائیل) خواستیم که خویشتن داری نشان دهند
  • مخالفان جنگ غزه پل گلدن گیت سانفرانسیسکو را بستند
  • مخالفان جنگ غزه پل گلدن گیت سانفرانسیکو را بستند
  • عراق نگران است منطقه به جنگ گسترده‌تری کشیده شود