Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@02:06:47 GMT

اسلامی جدی‌ترین گزینه سرمربیگری بسکتبال نفت آبادان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۹۳۴۵

اسلامی جدی‌ترین گزینه سرمربیگری بسکتبال نفت آبادان

ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان، توضیحاتی درباره انتخاب سرمربی تیم بسکتبال این باشگاه ارائه داد.

احمد پارو در گفت‌وگو با ایسنا، درباره صحبت‌هایی مبنی بر این‌که محمدرضا اسلامی، جدی‌ترین گزینه سرمربیگری پالایش نفت آبادان برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال کشور است، اظهار کرد:‌ رویکرد ما استفاده از مربیان بومی است که در این زمینه با آقای سامری برای ادامه همکاری صحبت‌هایی داشتیم اما همان‌طور که قبلا هم گفتم او پاسخ منفی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با توجه به شرایط و اهداف تیم بسکتبال باشگاه به دنبال این هستیم که مربی تیم هر چه زودتر انتخاب شود.

وی بیان کرد: چند گزینه بومی و غیربومی برای سرمربیگری تیم بسکتبال باشگاه مدنظر بوده که با آن‌ها در حال رایزنی هستیم. همچنین تا اواخر هفته جاری یا ابتدای هفته آینده، تکلیف سرمربی تیم مشخص خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان با بیان این‌که در حال حاضر محمدرضا اسلامی تنها گزینه غیربومی مدنظر است، افزود:‌ البته مهران حاتمی و مصطفی هاشمی نیز مدنظر بودند که با تیم‌های دیگر به توافق رسیده‌اند. باتوجه به حذف حاتمی و هاشمی از گزینه‌های غیربومی، احتمالا گزینه‌های غیربومی دیگری را اضافه کنیم.

وی گفت:‌ مربیان بومی هم داریم که شاید تجربه زیادی نداشته باشند اما نیاز دارند که به آن‌ها فرصت دهیم اما به دلیل شرایط باشگاه پالایش نفت آبادان و بیشتر شدن انتظارات مردم، می‌طلبد که مربی باتجربه‌تری برای سرمربیگری تیم بسکتبال‌مان انتخاب کنیم. احتمالا کادرفنی، تلفیقی از مربیان بومی و غیربومی باشد تا در نهایت انتظارات را برآورده کنیم.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان در پاسخ به این سوال که دیگر حضور سامری در تیم منتفی است؟ گفت:‌ فعلا که خود او اعلام عدم همکاری داشته است اما احتمال دارد تا زمان تشکیل جلسه هیات‌مدیره، اتفاق دیگری رخ دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان لیگ برتر بسکتبال محمدرضا اسلامی باشگاه پالایش نفت آبادان تیم بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام سعید تابش‌نیا سخنگوی کمیته فنی جلسه این کمیته جهت معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مردان برگزار شد. 

با پایان قرارداد هاکان دمیر، سرمربی ترکیه ای که نتوانست تیم ملی ایران را به المپیک و مدال بازی های آسیایی برساند، فدراسیون بار دیگر تصمیم به تغییر کادرفنی گرفته است و رسما به همکاری خود با این مربی پایان داده است. طبق خبر سایت فدراسیون بسکتبال چند گزینه ایرانی و خارجی معرفی شدند و رزومه‌های مربیان خارجی از کشورهای صاحب سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی فنی ارائه شد.

در جلسه بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی کرده و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی