Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@07:55:36 GMT

تدابیر فرمانداری اصفهان برای انتخابات 1400

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۹۳۵۷

تدابیر فرمانداری اصفهان برای انتخابات 1400

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اصفهان گفت: حدود ۱۷ اکیپ پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در سطح شهرستان اصفهان و ۳ اکیپ در شهر بهارستان فعال شده که هر کدام از یک خدمه، خودروی وانت و دوربین جهت مستند سازی و یک نفر جهت تشخیص تخلفات تشکیل شده است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

دانلود صوت

کد خبر 499993.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ زمان بندی انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تبلیغات تبلیغات انتخاباتی رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات ریاست جمهوری تبلیغات انتخابات تبلیغات انتخاباتی 1400 فضای تبلیغات انتخاباتی تخلفات تبلیغات انتخابات تخلفات تبلیغات انتخابات 1400 انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخابات شوراهای شهر انتخابات شورای شهر 1400 انتخابات شوراهای 1400 انتخابات ستاد انتخابات کشور شهرداری اصفهان شهرداری فرمانداری اصفهان فرمانداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد

داوود مخلصی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد  گفت: با توجه به فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شرکت آب و فاضلاب یزد نسبت به اعزام اکیپ آبرسانی سیار به شهرستان کنارک اقدام کرد تا بخشی از مشکلات آبرسانی به روستا‌های این شهرستان مرتفع شود.

او با بیان اینکه این شرکت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است، افزود: در سال گذشته نیز اعزام اکیپ آبرسانی سیار به روستا‌های شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود آب شرب انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • اتخاذ تدابیر ویژه دولت برای رسیدگی به مسائل سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان