Web Analytics Made Easy - Statcounter

از امروز شما هم نویسنده حوزه تعلیم و تربیت فارس باشید!

*****

گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، تلاش می کند فضائی را فراهم کند که دیدگاههای مختلف در حوزه تعلیم و تربیت، در آن مطرح شده و به نقد و نظر صاحبنظران گذاشته شود. لذا پنجره تربیت، به عنوان محلی برای این طرح دیدگاهها ایجاد شده است.

پنجره تربیت  یک درگاه برای انعکاس و به اشتراک گذاری دیدگاههای شبکه نویسندگان، صاحبنظران، فعالان، تحلیلگران، و خبرنگاران حوزه تعلیم و تربیت ایران (شنتیا)[1]، با دیدگاهها و رویکردهای مختلف است، و مطالب منعکس شده در آن، لزوما مورد تائید فارس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شما صاحبنظران توانمند در این زمینه، دعوت می کنیم به جمع این شبکه پیوسته، و مطالب خود را مطابق قواعد این شبکه  برای پنجره ارسال کنید، یا در فعالیتهای آن مشارکت داشته باشید.

 

قواعد و شکل همکاری

معرفی اجمالی و قواعد عمومی ارسال خبر، متن و مقاله برای پنجره تربیت فارس را می توانید از اینجا بارگیری و مشاهده کنید.

 

شما می توانید مطالب خود را برای انتشار به آدرس:  FarsPanjarehTarbiat@gmail.com ایمیل کنید.

 

 

همچنین می توانید رزومه خود را برای عضویت در شبکه شنتیا، و دریافت درگاه تعاملی مستقیم اعضای شنتیا (که ارسال، دنبال کردن فرایند انتشار و پشتیبان های فنی و آموزشی از نویسندگان از طریق آن انجام می شود) به همین آدرس ارسال کنید.

 

با پنجره تربیت

 

پنجره تربیت را می توانید در صفحات گروه تعلیم و تربیت فارس، یا به صورت مستقیم در آدرس: https://www.farsnews.ir/education/training-window   مشاهده کنید.

 

پنجره تربیت را به دوستان و دغدغه مندان تعلیم و تربیت ایران، معرفی کنید.

 

 

[1] شنتیا در برخی از متون (در اعلام) از القاب حضرت علی علیه السلام در زبور داوود، و به معنای فاتح پیروز، آمده است.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تعلیم و تربیت پنجره نویسندگان تحول تعلیم و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابلیت‌های پیام‌رسانی در تردز آزمایش می‌شود

شرکت متا سرگرم آزمایش قابلیت‌های پیام‌رسانی برای شبکه اجتماعی تردز (Threads) است اما آنها را پیام مستقیم نمی‌خواند.

به گزارش ایسنا، در حالی که شبکه اجتماعی تردز، بیش از ۱۳۰ میلیون کاربر دارد، یکی از قابلیت‌های مهمی که کاربران اغلب از نبود آن شکایت دارند، امکان ارسال پیام مستقیم است. اما با گزینه جدید برای ارسال پیام به سایر کاربران تردز، این فقدان ممکن است به زودی برطرف شود.

شرکت متا، تست قابلیت‌های پیام‌رسانی را آغاز کرده که به اینباکس اینستاگرام متکی است اما اجازه می‌دهد پیام‌های جدید از اپلیکیشن تردز ارسال شوند. این ویژگی برای بعضی از کاربران تردز ظاهر شده است که اعلام کرده اند دکمه «پیام» را در بالای پروفایل کاربران دیگر مشاهده کرده اند. سخنگوی شرکت متا، این تغییر را تائید و اعلام کرد این شرکت، سرگرم تست قابلیتی برای ارسال پیام از تردز به اینستاگرام است.

تردز هنوز اینباکس اختصاصی ندارد و هنوز معلوم نیست که بالاخره صاحب اینباکس می‌شود یا خیر. آدام موسری، مدیر اینستاگرام، به دفعات گفته است نمی‌خواهد اینباکس جداگانه‌ای برای تردز ایجاد کند بلکه ترجیح می‌دهد اینباکس اینستاگرام در داخل تردز کار کند. سخنگوی متا اعلام کرد این تست پیام‌های مستقیم در تردز نیست.

بر اساس گزارش انگجت، هر چند قابلیت ارسال پیام در تردز، یک تجربه کامل ارسال پیام مستقیم نیست اما ارسال پیام از اپلیکیشن تردز بدون نیاز به سوئیچ به اینستاگرام، دستکم تجربه ارسال پیام از این شبکه اجتماعی نوپا را راحت‌تر می‌کند. با این حال، کاربران برای چک یا پاسخ دادن به پیام‌ها، همچنان باید به اپلیکیشن اینستاگرام مراجعه کنند.

شبکه اجتماعی متن محور «تردز» که سبکی مشابه «ایکس» دارد، در سال میلادی گذشته راه اندازی شد و ظرف مدت چند روز، ۱۰۰ میلیون کاربر جذب کرد اما فاقد ویژگی‌های اساسی بوده که شرکت مادرش می‌گوید به تدریج، اضافه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیامی عجیب که کلاهبرداران برای کاربران شاد ارسال کردند
  • ‌تدوین برنامه تحول شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص با رویکرد تحقق شعار سال 
  • شهرهایی که میتوانید گل بفرستید!
  • دستگاه تعلیم و تربیت نقطه نجات از تمام گرفتاری‌ها و مسائل روز است
  • اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز / فارغ‌التحصیلان در مدارس سما جذب می‌شوند
  • مخاطب میلیونی تلوبیون
  • پژوهش در خدمت تحول
  • توزیع بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • قابلیت‌های پیام‌رسانی در تردز آزمایش می‌شود
  • توزیع بیش از ۲۲۰۰ بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس