Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی امروز (شنبه) در شهر ورشو لهستان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، سه نماینده کشورمان در وزن 130 کیلوگرم کشورمان وزن کشی خود را انجام دادند و از ساعت 13:30 امروز به مصاف حریفان خود می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 130 کیلوگرم که 14 کشتی گیر حضور دارند، در بالای جدول علی اکبر یوسفی در دور نخست به مصاف روماس فریدریکاس از لیتوانی می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان عبدالطیف محمد از مصر و هیکی نابی قهرمان جهان از استونی می‌رود.

در پایین جدول امیر قاسمی منجزی در دور نخست به مصاف مامینجان عبداله یف قهرمان بازی‌های آسیایی از ازبکستان می‌رود و در صورت گذر از این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان دومینیک کراوزیک از لهستان ولنارد برل از رومانی می‌رود.

امین میرزازاده نیز در دور اول با یاسمانی آکوستا فرناندز دارنده مدال برنز جهان از شیلی مبارزه می‌کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان آلین الکسیوس چیوراریو از رومانی و مانتاس کنیستاتاس از لیتوانی می‌رود. میرزازاده و قاسمی در صورت پیروزی بر حریفان خود در مرحله نیمه نهایی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

اسامی تیم کشتی آزاد اعزامی به المپیک توکیو اعلام شد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی کشتی فرنگی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، متن پیام آقای قالیباف به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دلاورمردان ورزشکار کشورمان در مصاف با حریفان در آوردگاه مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی آسیایی خوش درخشیدند و با کسب مقام‌های اول در هر دو رشته سرور و شعف را به ملت سربلند ایران هدیه کردند و جهانیان قدرت و صلابت ورزشکارانمان در رویداد‌های بین‌المللی را به نظاره نشستند.

اینجانب با تبریک و شادباش کسب این موفقیت‌های درخشان به سرپرستان، مربیان، قهرمانان و خانواده‌های آنان، توفیق و سرافرازی جوانان کشورمان در دست‌یابی به قله‌های افتخار را از خداوند متعال خواستارم.

دیگر خبرها

  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • با لغو پرواز به تهران؛ پیگیری تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی در قرقیزستان
  • میرزازاده و درستکار در بین برترین‌های سال آسیا
  • سیدحسن خمینی پیام صادر کرد
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد
  • پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • پیام تبریک قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۷ فروردین