Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتمادآنلاین| استعفای شب گذشته مصطفی میرسلیم، عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و تاکید وی بر این مساله که «به دلیل اعمال نفوذهای متعدد» از این هیات استعفا داده است این سوال را ایجاد کرد که مخاطب وی درباره این اعمال نفوذها چه کسانی هستند؟ هم‌زمانی این استعفا با خبر رد و تایید صلاحیت مرتضی طلایی اما حدس و گمان‌هایی را در این زمینه تقویت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا کاظمی، رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در این‌باره گفت: سرکشی از قانون و عدم اجرای تصمیمات هیات مرکزی علت استعفا آقای میرسلیم بوده است؛ چرا که ماده ۶۴ قانون انتخابات می‌گوید در حوزه اجرای انتخابات، وزارت کشور و در حوزه نظارت، هیات مرکزی نظارت فصل‌الخطاب بوده و تصمیمات آن لازم‌الجرا است که متاسفانه وزارت کشور تمکین نمی‌کند.

شلف کاربردی زیر تلویزیونی طرح قلب (خرید از پارس تینا) [کلیک و کشیدن برای جابجایی]

شلف کاربردی زیر تلویزیونی طرح قلب (خرید از پارس تینا)

مشاهده

yektanet-logo-sign [کلیک و کشیدن برای جابجایی]

تبلیغ

کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا آقای میرسلیم در اعتراض به اعلام تایید صلاحیت «مرتضی طلایی» از این هیات استعفا داده است، گفت: آقای میرسلیم در بررسی هیات مرکزی ردصلاحیت شده بود و آقای میرسلیم از این مساله نگران بود و می‌گفت وقتی ما ایشان را ردصلاحیت کردیم چطور در سامانه وزارت کشور این رای تغییر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: آقای طلایی در هیات مرکزی ردصلاحیت شده بودند و مساله ردصلاحیت ایشان به وزارت کشور اعلام شد، اما گویا وزارت کشور ردصلاحیت آقای طلایی را تایید صلاحیت به فرمانداری تهران اعلام کردند و آقای میرسلیم از این مساله به شدت ناراحت و نگران بود.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: وزارت کشور قالیباف کاظمی استعفای میرسلیم آقای میرسلیم وزارت کشور هیات مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود.

به گزارش مشرق، مسعود امرالهی در مراسم آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و بسته‌بندی کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی که با حضور نمایندگان وزارت کشور، اتاق اصناف، پلیس امنیت اقتصادی و مشارکت وبیناری رییس جهاد کشاورزی استان‌ها و مدیران شهرستانی، در وزارت جهادکشاورزی برگزار شد، گفت: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد و با هرگونه افزایش قیمت غیر قانونی برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت بحث امنیت غذایی و سفره مردم، افزود: ما به عنوان افسران امنیت غذایی در حوزه غذایی مردم دخیل هستیم.

امرالهی با اشاره به وضعیت تامین کالای اساسی در ماه مبارک رمضان و عید نوروز یادآور شد: خوشبختانه در سراسر کشور برای تامین ارزاق مشکلی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه از امروز تشدید نظارت بر انبارها و سردخانه‌ها با توجه به شعار سال عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر بهترین شرایط در حوزه تامین کالاهای اساسی در کشور وجود دارد.

امرالهی هم‌چنین خواستار ایجاد سامانه پیامکی و یا تلفنی برای اتحادیه‌ها در راستای گزارش تخلفات مردمی شد.

وی با تاکید بر اینکه تغییر گروه کالایی ارزی صورت نگرفته است، یادآور شد: ارزش افزوده کالاهای اساسی همان یک درصد است.

دیگر خبرها

  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • اعلام استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی
  • برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد
  • بازوهای نظارتی کشور وارد عمل شدند