Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – این نه تنها نظر ما که دیدگاه اغلب فوتبالدوستان ایرانی است؛ عادل فردوسی‌پور منهای بحث برنامه نود که مبحثی طولانی است؛ در گزارشگر فوتبال همچنان بی رقیب است و مردم تشنه گزارش بازی‌های او هستند.

جای تعارف هم ندارد که در این زمینه در حال حاضر بهتر از فردوسی‌پور نداریم و هر بار شاهد پخش زنده بازی‌های مهم هستیم، فقدان فردوسی‌پور در تلویزیون بیشتر به چشم می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی تیم‌های ملی ایران و کامبوج هم نشان داد برخی گزارشگران به جای تمرکز روی گزارش بازی، همچنان به ماجراهای کارلوس کی روش زوم می‌کنند و بی خیال او نمی‌شوند.

دریغ از حتی یک گزارش جذاب و ناب از خود جریان بازی و تشویق مخاطبان فوتبال به لذت بردن از بازی‌های ملی؛ گزارشگرانی که وظایف اصلی خود را فراموش می‌کنند و اجازه نمی‌دهند حتی پس از قریب به ۲ سال از حذف عادل فردوسی‌پور، از گزارش‌های آنها لذت ببریم و احساس کنیم فردوسی‌پور حداقل یک رقیب سرسخت دارد.

هر چقدر شاهد چنین گزارش‌هایی باشیم شک نداریم میزان اقبال به فردوسی‌پور بیشتر و جای خالی او در این موقعیت بیش از گذشته احساس می‌شود. در واقع حتی اگر عادل خودش هم نخواهد، دیگران کاری می‌کنند که با گزارش‌های خود، فردوسی‌پور بیشتر از همیشه به چشم بیاید و مردم با حسرت از غیبت او در برنامه‌های تلویزیونی یاد کنند.

بیشتر بخوانید: سرنوشت عادل آن شد، سرنوشت شما چطور؟!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عادل فردوسی پور تلویزیون تلویزیون تیم ملی صدا و سیما عادل فردوسی پور فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۲ میلیارد دلاری برای کمک‌های غذایی به افغانستان

برنامه جهانی غذا اعلام کرد برای تامین کمک‌های غذایی افغانستان در سال میلادی آینده به ۱.۹۸ میلیارد دلار نیاز دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «برنامه جهانی غذا» در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد برای تامین کمک‌های غذایی افغانستان در سال میلادی آینده به 1.98 میلیارد دلار نیاز دارد و افزود در سه ماه میلادی نخست سال جاری از هر سه نفر یک نفر با «ناامنی حاد غذایی» مواجه بوده است.

این گزارش در ماه مارس سال جاری وضعیت اقتصادی افغانستان را «شکننده» توصیف کرد و تصریح کرد به دلیل اقتصاد شکننده و سطح بالای ناامنی غذایی در افغانستان، برنامه‌های کمک رسانی این سازمان با کمبود بودجه 590 میلیون دلاری مواجه است.

این بودجه شامل 111 میلیون دلار هزینه‌های مورد نیاز امدادرسانی در زمستان سال جاری و سال آینده است.

براساس این گزارش با احتساب همه نیازمندان حدود هفت میلیون نفر از جمله آسیب پذیرترین افراد در افغانستان هستند.

گفتنی است که برنامه جهانی غذا به 1.98 میلیارد دلار در سال 2024 نیاز دارد تا غذای اضطراری، تغذیه و حمایت معیشتی را به نیازمندان در افغانستان برساند.

برنامه جهانی غذا پیش از این اعلام کرده بود: «ما باید بر راه‌‌حل‌های پایدار و بلندمدت سرمایه‌گذاری کنیم تا گرسنگی در افغانستان به صفر برسد».

افزایش سوءتغذیه و کاهش کمک‌های برنامه جهانی غذا در افغانستاناعلام نیاز 760 میلیون دلاری برنامه جهانی غذا برای کمک فوری به افغانستانبرنامه جهانی غذا: نیمی از پناهجویان اخراج شده از پاکستان به کمک فوری نیاز دارند

«مونا شیخ» مسئول بخش تغذیه برنامه جهانی غذا در افغانستان اظهار داشت این سازمان توزیع کمک‌ها به خانواده‌ها را کاهش داده است که سبب افزایش شمار مبتلایان به سوءتغذیه در افغانستان می‌شود.

برخی کارشناسان تحریم‌ و مسدود شدن دارایی‌های افغانستان را از عوامل مهم فقر و بیکاری در این کشور می‌دانند.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • اگر مراقب خودتان باشید، فرزند سالم‌تری خواهید داشت/ خطرات استرس مادر بر جنین
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • نیاز ۲ میلیارد دلاری برای کمک‌های غذایی به افغانستان
  • بی‌میلی اروپایی‌ها برای کمک بیشتر به اوکراین
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم